Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb vroeger veel speed gesnoven en gedronken(extreem) middels ben ik gestopt, maar heb er nog steeds lichamelijke en geestelijke klachten van, zoals veel taai slijm in mijn luchtwegen,veel hoofdpijn, onverklaarbaar conditieverlies, het niet lekker in m'n vel zitten, heel erg nerveus zijn. Ben nu 7 jaar clean, maar er is geen dag voorbij gegaan dat ik geen last heb gehad van de bovengenoemde klachten,dit is hell voor mij. Het heeft mijn leven helemaal op z'n kop gezet. Ik denk zelf ,door m'n speedgebruik, permanente beschadeging in m'n luchtwegen te hebben opgelopen, die niet meer te genezen is!! Dus ik weet dat speed wel degelijk gevolgen heeft op lange termijn, zowel lichamelijk als geestelijk"
"hallo, ik heb zelf ooit GHB gedronken , en later op die avond nog wat bier en rode wodka red bull, nou dat heb ik wel geweten! Ik heb zowat heel de nacht gekotst, ik dacht dat ik dood ging. Het was de 3de keer dat ik het gebruikte , maar ook gelijk de laatste keer!!!"