Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik neem nu nog 3 ML en ga nu naar een vriendin! Benieuwd naar het resultaat. Keep you posted!"
"Hoi! Ik gebruik vanavond voor de eerste keer GHB. Dit doe ik op dit moment thuis om eerst te kijken hoe het is, welke dosering perfect is etc. Nu heb ik om 18:00 2.5 ML ingenomen, na een uur wachten voelde ik nog niks. Dus om 19:00 nog een keer 2.5 ML. Het is nu 20:30 en voel nog vrij weinig (een beetje ontspannen en beetje lichtjes in het hoofd, thats it). Is het nu verstandig om nog 2.5 ML bij te pakken? Ik ben een man en weeg 78 KG. Gr"