Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste mensen,het zit zo.ik had dus nog een beetje gbl staan en een halve liter ghb.en wat heb ik dus gedaan,die 2 door mekaar gegooid en nu zit er een soort van schuimlaag op die ghb...wat kan ik hiertegen doen of is ie nu al gewoon vernèukt?? HELP...."
"niemand die me hierover wat kan vertellen?? dacht dat hier wel mensen waren die er verstand van hadden...."