Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo Ik heb het niet over symoron, want die heb ik al jaren. Maar ze willen in Brabant idd terug naar af. Moet al jaren 1 keer per week ophalen maar ze willen de verkoop van methadon tegen gaan en nu verzinnen ze weer een smeltablet. En het erge is dat je ermee akkoord moet gaan anders wordt je uit het programma gezet. Vraag me af of dat allemaal zomaar kan. Dus het gaat echt over mensen die smeltabletten gebruiken, helaas weet ik ook de naam niet want het is eigen fabricage (via apotheek) zeggen ze. Zou heel graag voor donderdag van iemand willen lezen hoe die werken en of je deze ook kunt verdelen. Als ik dan 1 dossis tegelijk in moet nemen en de andere 6 dagen gewoon zelf kan verdelen. Want je krijgt maximaaal maar 3 pillen op wat voor dossis je ook staat, ze hebben nl. verschillende sterktes. Groetjes Ventje"
"Hoi Nee ze werken niet voor een week. Je bent verplicht 1 dossis daar te slikken en de rest krijg je gewoon mee naar huis. Maar ze verplichten je dus om daar aan mee te doen terwijl ik liever gespreid over de dag blijf slikken. Ik wil niet in 1 keer een grote dossis binnenkrijgen, maar we hebben geen keus voor die ene dag zoiezo niet. En laten we eerlijk wezen we zijn gebruikers of ex-gebruikers dus als ze de voorkoop willen tegengaan helpt het niet om 1 dag te laten slikken en de rest alsnog mee naar huis te laten nemen. Dus ik ben bang dat we straks helemaal terug naar afgaan en weer dagelijks op de post moeten komen om te slikken. Zelf gebruiken we al jaren niet meer, Behalve meet, dus voor mij is het een stap terug en volgens mij is dat niet de bedoeling van zo`n programma, maar we worden allemaal over 1 kan gesmeerd. Maar ik kan niet zonder de meet de je moet er wel aan mee werken ben ik bang. Groetjes Ventje"
"Heb vandaag iets meer informatie gekregen over de smelttablet. Hij heeft geen naam ze noemen hem methadon smeltablet. De werking is hetzelfde als de symoron en de drank. Ze zeggen dat je een hele dossis tegelijk in moet nemen en daar niets van voelt omdat het in 24 uur afbreekt in je bloed. Maar je maakt mij niet wijs dat het geen verschil maakt of ik nou 10 tabletten inneem of 4 keer op een dag een paar. De werking is even lang als bij de symoron (ik blijf geen 24 uur beter als ik symoron in 1 dossis naar binnen krijg). Ik gebruik al 21 jaar methadon en als ik alles tegelijk slik wil ik slapen. Verder zijn de pillen in verschillende vormen (voor iedere sterkte een vorm). De samenstelling van de tablet:methadonhydrochloride; microkristallijne; cellulose; carboxymetylamylum natrium; precirol magnesimsteraraat. Ik hoop dat er nu ook iemand reageert die deze tabletten al gebruikt want heb al de hele week zo slecht geslapen van de stress. De andere reacties zijn ook ok hoor heb je tenminste nog het idee dat er iemand naar je luistert. Groetjes Ventje"
"Hallo Ik ben net nieuw hier en wil graag weten wie er ervaring heeft met methadon smeltablet. Ik slik nu gespreid over de hele dag maar moet vanaf volgende maand 1 keer per week op de post innemen en dan de gehele dosis tegelijk. Ze zeggen dat het niet allemaal tegelijk ik je lichaam komt (kan me niet voorstellen) ben dus bang dat ik mijn kinderen niet de optimale zorg kan geven."