Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey, is het legaal om wietzaden te hebben in België? Zo ja zou dat lukken om online te bestellen?"
"Gelato43 zei: 1 google search geeft je gelijk dit: Het kweken van cannabis is in België nog altijd strafbaar. Er bestaat echter alleen geen actief vervolgingsbeleid meer bij het kweken van maximaal 1 plant. In geval van teelt van niet meer dan 1 plant wordt er namelijk van uitgegaan dat er sprake is van uitsluitend eigen gebruik. Dus ik denk dat je tenminste 1 zaadje wel mee kan nemen naar België Klik om te vergroten... Ja ik vind het heel vaag want ik heb al redelijk wat gegoogled en ik vind alleen maar over het in bezit zijn of kweken van cannabis, maar in bezit zijn van een zaatje is iets totaal iets anders. vind er bijna niets over buiten Alleen 1 artikel van een Zaat leverancier zoals @Manu76 al zei."