Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb net een bloedtest gedaan voor de zekerheid. Mijn medische achtergrond: Ik heb inmiddels al anderhalf jaar HRT (hormoonvervangingstherapie testosteron). Ik gebruik inmiddels al een half jaar ongeveer 2x per week een gram ketamine. Ik weet niet of ik me hier ongerust over moet maken. Ik slik 2x per dag medicatie van de huisarts voor een auto-immuun-ziekte. Het is niet erg heftige medicatie, maar wel voor de zekerheid zo nu en dan een bloedtest. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } 31/M. Kunnen jullie de resultaten interpreteren?"