Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"iepse, ik heb zondag een paddokweeksetje gekocht. Bij de heksenketel in Sluis. Ik kwam thuis ik trek die doos open, en er zat geen handleiding in, deju. Ik kijk op internet en zo begin ik er aan. Zondagavond laten soaken (12u), maandagmorgen laten uitdruipen. Dekseltje aan de kant, bakje in de bijgeleverde zak met filters gedaan, beetje water in de zak en paperclips der aan. Het setje staat 13 tot 14u per dag in het daglicht en overdag 21-24graden, en s'nachts 14-17graden. En in de zak zie ik een lichte beneveling. Nu vraag ik mij af wanneer ga ik iets zien groeien (in de set é ). En staat mijn setje in goede omstandighedn. Kan iemand mij helpen of moet ik een paar foto's plaatsen. groeten"
"KoxBox zei: 14-17 graden is veel te koud het moet altijd rond de 21-22 graden zijn. Normaal gezien gemiddeld tussen de 10 en 14 dagen beginnen ze door te komen en dan duurt het nog een goede week eer ze oogstklaar zijn. Succes! Klik om te vergroten... owkej s'nachts ook de verwarming laten aan liggen hé , alles vo de stoeltjes hé. thanks vo de raad."
"yo thanks, Nu maar hopen dat ze vlug uitkomen, elke dag staan de vriendin en ik vol bewondering te kijkn naar het setje, hopende op veel op stoeltjes . Dat ik maar vlug de eerste pins zie te voorschijn komen. Nujah geduld is een schoone kunst hé. Trouwens hoe oogst je de stoeltjes het best? En drogen? En dan trriiiiippppennn."
"Nu vanavond rond 21u zag ik allemaal (stuk of 20) kleine wit-bruin bollekes in mijn setje, zou dit het begin zijn van plezier of is dit eerder schimmel? Ik heb de zak eens open gedaan en ik rook een lekkere champignon geur ."
"Die "bollekes" zijn nu beetje gegroeid, nie super veel. Maar der zijn der lik zoveel ik tel ongeveer 23 bollekes. Mss tegen vanavond weer verandering. Hou jullie op de hoogte. groeten"
"Antow zei: het is toch pas voor over +/- 2 weke :d welke heb je ? Klik om te vergroten... magic mushrooms thai psilocybe cubenis all in one growkit sta der op het doosje"
"Wihhiiiii vanmorgen waren de eerste pins zichtbaar. Nu vanavond telt de vriendin er 12, en sommige zijn ongeveer 1cm. Moet ik iets speciaals doen nu ze beginnen te groeien, bv nu en dan zuurstof geven of water sproeien. Nu maar wachten tot de oogst hé. grtz"
"KoxBox zei: tuscani zei: Die "bollekes" zijn nu beetje gegroeid, nie super veel. Maar der zijn der lik zoveel ik tel ongeveer 23 bollekes. Mss tegen vanavond weer verandering. Hou jullie op de hoogte. groeten Klik om te vergroten... En is dat dan een probleem dat er zoveel zijn?? Dit is normaal bij de eerste flush dat er zo veel zijn er zullen er waarschijnlijk nog meer bijkomen, bij latere flushes komen er meestal minder in aantal maar worden ze wel een stuk groter en zwaarder! Klik om te vergroten... neen dat is totaal geen probleem zeker nie Nee maar ik dacht omdat ikr er nu vanavond nog meer zag, dat het geen paddestoeltjes waren. Ze zijn met inmens veel We zullen wel zien of het stoeltjes zijn hé. Ik zal vanavond nog een foto plaatsen, zodat jullie eens kunnen kijken hé. groeten"
"Ik zal geen foto plaatsen, het beeld is niet mooi. (door de zak kun je geen mooie foto's trekken hé) grtz"
"KoxBox zei: tuscani zei: Wihhiiiii vanmorgen waren de eerste pins zichtbaar. Nu vanavond telt de vriendin er 12, en sommige zijn ongeveer 1cm. Moet ik iets speciaals doen nu ze beginnen te groeien, bv nu en dan zuurstof geven of water sproeien. Nu maar wachten tot de oogst hé. grtz Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Dat gaat wel zeer snel daar, al na 5 dagen?? Nee, je hoeft niets te doen gewoon de zak dichtlaten en wachten! Tenzij dat er helemaal geen condens meer is dan moet je wat water verstuiven in de zak.[/ Het is langer dan 5 dagen hoor. Ik heb za laten soaken zondagnacht op maandag 22op 23 november. Dusjah een 10tal dagen, zoals jullie gezegd hebben Nu zijn ze allemaal al 1cm, enkele iets groter. Ik tel er 14. groeten"