Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb afgelopen weekend precies hetzelfde meegemaakt! Ik zat te afteren op de 'Decibel camping' en tijdens mijn trip ben ik gaan blowen.. wat ik achteraf beter niet had kunnen doen! Uit paniek ben ik maar rustig in mijn tentje gaan liggen en heb ik gewacht tot mijn trip voorbij was wat wel uuuuren leek te duren."