Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag allemaal, Ik neem regelmatig XTC en normaal gezien doe ik voldoende 'research' en zorg ik dat ik me op mijn gemak voel voor ik het slik. Afgelopen vrijdag had een goede vriend mij een pil aangeboden. Het was een gele Louis Vuittons in de vorm van een achthoek. Hier had ik nog nooit van gehoord. Hij zei me dat de pil 200-220 mg bevatte , maar dat hij niet zo hard ging. Deze vriend is maar 1 jaar ouder, we hebben ongeveer dezelfde lichaamsbouw en we verschillen niet veel qua gewicht (75kg). Ik had besloten om hem thuis te nemen en ging er van uit dat wat hij zei betrouwbaar was en had dus voor 1 keer geen informatie opgezocht. (heel dom van mij, altijd voldoende research doen en laten testen) Ik was begonnen met een halve pil en voelde hem na +- 1 uur. Ik voelde me vrij goed en besloot om de andere helft ook te nemen. Rond deze tijd had een vriendin van me die ook aan het trippen was me opgebeld en besloten we om samen te trippen via Facetime. Nog 1.5u later begon ik echt zeer hard te trippen. Tijdens de trip voelde ik me zeer goed, maar achteraf gezien waren er toch een paar dingen waarvan ik dacht dat het niet normaal was. Ten eerste al dat mijn vriend niet zo hard ging en ik wel. Ik kon geen berichten lezen of berichten typen. De vriendin waar ik mee aan het praten was op Facetime zei dat ik 80% van de verhalen die ik vertelde niet kon afmaken omdat ik gewoon vergat wat ik aan het vertellen was. Deze laatste 2 dingen heb ik wel al gehoord van een paar vrienden die het hebben meegemaakt. Maar ik begon ook heel fel te hallucineren. Ik heb wel al gehoord van 'visuals' bij hoge doseringen. Maar wat ik aan de hand had was niet gewoon het zien van kleurtjes en patroontjes. Ik zag bijvoorbeeld een wit, spin-achtig beest over mijn bed lopen. tijn ik mijn hand uitstak om het aan te raken ging mijn hand er gewoon door, maar de 'spin' bleef gewoon zitten. Dit lijkt mij niet echt normaal voor een XTC trip? Ook heb ik tijdens mijn trip heel hard op mijn bovenlip gebeten of er heel hard op gezogen. Nu zit ik met een opgezwollen lip en dat ziet er niet uit Ik zou graag willen weten of iemand ervaring heeft met deze gele Louis Vuittons octagon of als iemand een gelijkaardige ervaring heeft meegemaakt. Alvast bedankt"
"by the way: Ik vond niets op het internet over deze pil. Hierdoor maak ik me ook wel een beetje zorgen. Zou ik misschien een drugstest afnemen puur om te weten wat ik heb gepakt?"
"Rotjoch zei: Geen ervaring met die pil, maar wat je omschrijft klinkt niet ongewoon. Geen reden om je druk te maken.Hallucinaties kunnen voorkomen met die sterkte en in de comedown, bij de een sterker dan de ander. Dat hij bij jou harder knalt dan bij de ander kan door vanalles komen. Hoe vol is je maag, wat heb je gegeten die dag, hoe zit je in je vel. Ik zou wel een test aanraden just to be sure. Kan geen kwaad Klik om te vergroten... Bedankt! had nog er nog nooit van gehoord dat de hallucinaties bij xtc zo fel kunnen zijn, maar van deze reacties voel ik me wel terug gerust. ik wel nog steeds een drugstest doen voor de zekerheid."
"Zanza zei: Dit idd. Klinkt wat mij betreft als een hoge dosis mdma die je 'overviel'. Klik om te vergroten... Sorry, wat bedoel je met “overviel”? want ik voelde me tijdens de trip perfect en op mijn gemak. Toen ik er achteraf aan terug dacht leek het me gewoon een beetje heftig en het was iets wat ik nog nooit had meegemaakt. Mijn moeder was ook vrij ongerust dus daarom dat ik zo bezorgd was. Bedankt voor de hulp😁"
"PsyTekz zei: Niet veel aan toe te voegen dan dat het puur om MDMA hallucinaties bij een hoge dosis gaat. Je verhaal niet kunnen afmaken en vergeten hoort daar ook bij. Witte spinnen of witte webben passen perfect in dat verhaal. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie 😋 Ik heb ook nu na mijn trip af en toe lichte hallucinaties als ik mijn ogen sluit. is dit ook normaal na het nemen van een hoge dosis. Heb niet zo een ervaring met hoge doseringen en neem meestal gewoon 1,5x mijn lichaamsgewicht."
"MaddMonkey zei: Ja dat doen we allemaal Speentje of kauwgom/lolly/ijsje voor de volgende keer Bekijk bijlage 36430 Klik om te vergroten... Ja hahahaha ik heb heel mijn huis doorzocht voor kauwgom en niets gevonden. Ik kon in deze staat nog moeilijk naar de nachtwinkel gaan hahaha"