Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, ik wil graag mijn verhaal delen over de eerste keer XTC die voor mij iets anders uitpakte dan dat ik had verwacht. Wie: Ik, jongen van 19 jaar Wat: XTC(niet getest) Waar: een outdoor festival wanneer: deze zomer Al vanaf halverwege mijn tienerjaren ben ik geintresseerd in drugs en alles er omheen. ik ben bekend met alcohol en met wiet, ik word snel dronken van alcohol en van te veel wiet word ik misselijk. Mijn neef(D)(jaartje jonger dan ik) en ik hadden het plan gemaakt om op het outdoor festival XTC te gaan gebruiken. D en een vriend van hem(N) hadden de 5 pillen(gele Warner Bros) gehaald en voor N een halve gram coke. Ik heb me de week voor het festival goed ingelezen over de drug en wist wat ik kon verwachten. Ik ben de hele week zenuwachtig geweest maar ik had er wel veel zin in. De dag van het festival. 11:00 D en ik gingen richting het huis van N, we hebben daar een biertje gedronken en een paar puntjes pizza gegeten. We hebben geprobeerd de pillen te splitten in halfjes maar dit verliep niet zo goed want het werden allemaal kleine brokjes. We besloten maar naar het festival terrein te gaan. 13:00 Wij zijn op het terrein en hebben een rondje gelopen, we besluiten om te gaan innemen. Nadat ik de hele week zenuwachtig ben geweest ben ik verrast hoe kalm ik nu ben. Ik vraag om een halve maar krijg een kwartje, ik neem deze in en D geeft mij nog een halve. Ik neem deze erbij omdat D een hele neemt en ik wil dat we ongeveer op het zelfde niveau zitten. Nadat we alles binnen hebben zet ik de timer aan op mijn horloge. 13:20 We zijn naar een grote stage gelopen waar er dance muziek word gedraaid door en dj. We lopen door het publiek en ergens halverwege beginnen we te dansen. D en ik komen steeds losser en gaan harder dansen. Op dit moment gebeurt er iets magisch, ik voel een grote golf van euforie opkomen en ik kijk D aan. we lachen en hij zegt jij voelt dit ook he! Het voelt alsof er een warme douche over me heen loopt en mijn hele lichaam tintelt. Vanaf dit moment kan ik niet meer stoppen met dansen. We hebben daar een tijd gedanst en zijn daarna weer verder gelopen. We hebben de rest van de middag naar verschillende soorten muziek geluisterd maar de hardcore tent was het leukst. 18:00 Nadat we merken dat we niet meer zo high zijn willen we bijnemen. Ik zeg dat dit niet slim is omdat we de hele middag nog niets gegeten hebben. Ik heb op dit moment geen honger maar weet omdat ik zo lang niets gegeten heb en de hele middag uitgebreid heb gedanst ik eigenlijk wel iets moet eten. D en ik halen een puntzak friet en N een halve pizza. Ik vind de friet niet zo lekker maar eet het wel op omdat ik voel dat mijn maag het waardeert dat er voedsel binnenkomt. We besluiten een rondje te gaan lopen om het eten te laten zakken en dan een nieuwe pil te pakken. 18:30 we staan weer in de hardcore tent en nemen beiden nog 1 pil. Ik had mijn timer weer aangezet op mijn horloge en wacht weer af tot het feest weer gaat beginnen. Deze pil komt niet zo hard in als de vorige. Ik merk dat ik me nog wel heel fijn voel maar niet zo hard ga als eerst. Ik heb niet meer op de tijd gelet hierna maar ik merk dat D weer lekker gaat ik maar een beetje op mijn eigen rustige tempo sta te dansen(in de hardcore tent zal vast een apart gezicht zijn geweest). Ik sta een beetje rustig om me heen te kijken zie 2 mensen aankomen lopen waarvan ik het gezicht herken. Ik denk bij mezelf huh? Wat doen deze mensen hier? Terwijl ik me dit realiseer vervaagt hun gezichten naar die van de persoon(die ik niet ken) terug. Ik schik hiervan en heb even geen besef meer van wat er nu gebeurt. Ik word weer rustig en sta weer om me heen te kijken. Terwijl ik over het publiek heen kijk zie dat er mensen op luchtbedden over het publiek bewegen. Ik vind dit raar maar schrik er niet van. Als ik door het publiek kijk zie ik mensen hekken tussen de mensen staan en personen die aan van die hoge ronde tafels aan leunen. Als ik er vervolgens op focus blijkt het dat de tafels gewoon andere mensen zijn en geen hekken in het publiek staan. Ik draai me om en kijk naar beneden waar een hond staat. Ik steek mijn hand uit en zak een beetje door mijn knieën om de hond te aaien maar op dat moment verdwijnt de hond. Ik besef me dat ik aan het hallucineren ben en spreek D aan die lekker aan het dansen was. ik verteld hem over de hond en kijkt me raar aan. ik heb het idee dat hij mij niet echt begrijpt en pak mijn telefoon om mijn beste vriendin een berichtje te sturen. Ik probeer een berichtje te typen maar ik kan niet meer zien wat er op mijn telefoon gebeurt. Ik besluit om haar te gaan bellen. Ik loop een stukje van de tent af en bel haar. Ze neemt geschrokken op omdat ze wist wat ik ging doen die dag en mijn rare appjes had gelezen. Ik leg uit dat het prima met mij gaat maar dat er rare dingen gebeuren. Ze verteld me dat ik aan leuke dingen moet blijven en dat het dan wel goed komt. Na een tijdje bij praten sluit ik het gesprek af loop in terug de tent in. Ik had D&N weer gevonden en heb daarna nog 1 keer gehad dat ik de tenten op het terrein zag als alpen gebergte en daarna heb ik geen hallucinaties meer gehad. 23:00 D en ik besluiten om op te maken wat we nog over hebben. Ik neem de laatste hele pil en hij neemt de laatste brokjes. Ik hoop dat ik weer het zelfde effect krijg als van de eerste maar gebeurt helaas niet. Tijdens de eindshow zijn we N kwijt geraakt nadat hij zei dat hij naar de wc ging. We zijn naar hem opzoek gegaan en ik begin me steeds onprettiger te voelen. Ik kijk strak naar beneden omdat ik het idee heb dat iedereen mij aanstaart. We krijgen een appje van een vriend dat hij bij de EHBO is omdat hij door zijn rug was gezakt. We halen hem op lopen met hem naar huis. Nadat we hem thuis hebben gebracht stappen we in de auto bij mijn tante en rijden we naar huis. Eenmaal in bed probeerde ik te slapen maar dat lukt niet. Ik ben aan het dromen maar ik kan zelf bepalen wat er in de droom gebeurt(closed eyes visuals dus) en ik hoor verschillende stemmen waarvan ik het verhaal niet kan volgen dus let er niet echt op. De volgende dag werd ik wakker met heel veel honger en nadat ik had ontbeten voelde ik me eigenlijk wel prima. De rest van de week voelde ik me niet lekker en had steeds dat er schokken door mijn hoofd en de rest van mijn lichaam gingen."
"ja klopt, deze dosering was eens maar nooit meer. paar maanden na die dag nog een keer mdma kristallen gedaan met een veel lagere dosering en daar kreeg ik aan het einde ook open en closed eyed visuals"
"dat was toen afgewogen 120mg en dit voelde veel minder heftig aan als de eerste keer. testen is inderdaad nooit een slecht plan."