Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eerst even over mezelf.. 23 jaar 1.93 lang en 88 kg momenteel een dag die begon als geen andere dag.. thuis gekomen uit mijn werk en klaar me laatste energie op te maken in de sportschool.. echter de dag ervoor had een jongen uit de sportschool een ephedrine voor me meegenomen dat moest nogal goed voor je vet verbranding zijn. werd me bijverteld dat het misschien beter was het op een "rust" dag te nemen maar nieuwschierig als wat he ik de ephedrine capsule gedropt tegen 17.30 uur. Snel naar mijn collega zijn huis (had er ook een gedropt) om sport spullen te halen. echter bij het wachten voor mijn collega zij huis begon ik er al last van te krijgen dit was tegen 17.50 tintelingen all over my body echt enorm fijn en had telkens een big smile op me mond! aangekomen in de sportschool eerst de cardio sessie op de lopende band begonnen bij een snelheid van 12 km uur was het bij elke stap die ik deed op de band of de band stil stond onder mijn voeten (heel apart gevoel) trouwens wel een uithoudings vermogen als een afgestudeerde marathon loper haha na 30 minuten hier mee gestopt en bij het verlaten van de band voelde ik me heel licht en zweverig ook een wel prettig gevoel! toen kwam het kracht gedeelte.. herhalingen werden makkelijker gedaan en het leek als en veertje .. alleen bij een paar apparaten verder begon de ellende van binnen harstikke nerveus en me hand en benen shakede als een malle mijn hand ging met gemak 5cm van links naar rechts ik wist niet waar ik het zoeken moest en tot overmaat van ramp begonnen de kotsneigingen ook ( alles binnen kunnen houden) zelf naar de auto gegaan en op mijn collega gewacht. Eenmaal thuis dit was rond 19.30 a 19.45 kwamen er af en toe ook zwarte vagen voorbij (lichtelijk spacen i gues) ik was van dit nare gevoel en van de vlagen helemaal flauw aangezien er geen 'controle' over te krijgen was.. zelf een paar dikke lijnen pep neergelegd om dit alles te overtreffen , Het werkt.. maar kort de ephedrine ging er weer door.. nog een lijn en daarna nog een! Eindelijk.. het nare gevoel en de vlagen waren weg maar toch voelde ik de eph nog goed werken op de a htergrond! snel met me maat naar een keet gegaan en daar wat biertjes gedronken ( stuk of 7) tegen 23.30 zijn we hier weer weg gegaan en nog voelde ik het skerige binnen in mij! Bij thuiskomst belde een andere collega die wou x gebruiken en vind het altijd prettig als ik daar bij ben .. gezien hij nog niet de ervaring cq controle heeft het te sturen. ik die kant op en had bij me blauwe defqons getest op 197/217 mg. Daar aangekomen mijn collega direct een halve genomen ikzelf heb internet afgestruind op eph en x in combi maar kon weinig vinden ( vandaar ook dit report tevens me 1e) na 20 minuten ging me collega heerlijk en heb ik besloten ook eerst een halve te nemen half uur gewacht maar niks te vernemen direct daar achter een hele geslikt.. na 20 minuten kwam hij en binnen een half uur lag ik op de grond de vloer te voelen want die was erg fijn! de tellingen wijzen uit dat ik er nog 2 heb bijgeslikt.. tegen 03.00 a 03.30 was ik in een klap "nuchter" en had echt zo iets heh dit kan niet.. ik ben heerlijk op bed gaan liggen met een a htergrond muziekje.. oogjes dicht en chillen! toen kwam het . ik deed mij ogen los en keek naar de muur ( behang was er net agetrokken dus stukjes bruin karton zaten nog op de muur) nou werkelijk waar ze kropen de hele muur over .. Het hallucineren was begonnen. mijn gehoor begon optimaal te werken e k ik hoorde echt werkelijk alles. ben direct naar beneden gegaan om van mijn trip te gaan genieten de hele trip leek heel sterk op een iets wat te veel genomen dosis 2-CB aangezien ik hier ervaring mee heb kon ik nu ook optimaal gaan genieten van deze reis! werkelijk een groot genot was het en als naar mijn inzien het iets afnam direct een X bijgenomen... wat ging ik fijn ik wou gewoon blijven trippen. dit heeft uiteindelijk geleid tot een resultaat van 10 blauwe defqons! mijn laatste heb ik gisteren (zaterdag) middag om 14.00 smiddags genomen alleeen bleef ik maar gaan.. tegen 17.00 tot 19.30 een heel naar gevoel gehad lichtelijk para en de geluiden ware te luid en te rommelig! toch maar besloten geen pep te nemen aangezien het hallucinere te mooi was.. alles bewoog en ging heen en weer.. eerst kwamen de kleur vlakken geel en blauw voorbij en later ook nog roze . telefoon van me maat of ik zin had mee te gaan naar de bios.. ik verhaal uitgelegd en meegegaan dat mkest wat gaan beloven .. Badman .. geen 3D film. nou ik heb heel veel 3d gezien god almighty kogels ontwijken vlokjes sneeuw vangen.. een jongen zijn hanekam ( heel kleintje) naaah wel 3 meter hoog dat ding haha de ondertiteling was helemaal door elkaar gehutseld en mij n buurman heb ik gewaarschuwd voor alle vleermuizen en schorpioenen die er in de bios waren haha(wat zal hij wel niet gedacht hebben) in de pauze tijdens het roken zag ik op de poster van badman mensen uit het raam springen het vuur zag ik voor wegstromend lava en vertelde iederee hoe gaaf zulke posters wel niet waren! terug naar de film wat heb ik genoten merkte niks meer van het halkucineren ik was een met het doek! wat een genot lichtelijk vernam ik wat de acteurs voelden. film afgelopen 23.30 lopen.. de kerk ramen draaiden nog rond. en de maan speelde kiekeboe achter de wolken! boomstammen bewogen e ik moest takken ontwijken die er helemaal niet waren.. dit alles 8 uur na laatste inname! ik denk dat deze heavy hallu boost het laatste was wat er nog in mijn body zat. heb dus nog 11 uur getript na laatste inname en in totaal 21 uur aan een getript! helemaal kapot na de tijd .. op moe en ondanks alle pep na tijd op bed gaan ligge en geslapen tot 14.00 vanmiddag.. enigzins bedroefd kwam ik uit bed lichamelijk voel ik me gewoon normaal lekkere nschtrust gehad alleen baal ik heel erg dat de halkucinaties zijn afgelopen! of dit alles komt van de ephedrine icm x ja ik denk het wel! heb eerder een x 13 pille gehad en dat bleef alleen bij spacen! heb me prima vermaakt en echt waar de trip van mijn leven! 21 uur sterk hallucineren .. dat kan ook niet iedereen zeggen Groetjes . . J"
"eey! bedankt voor je reactie. zulke weekenden zij er anders helemaal niet beperk het vaak tot 2 a 3 en ook niet elk weekend ... voor het trippen heb ik inderdaad andere stofjes alleen deze x X Gebruiken was ook bedoeld om eenseven lekker te gaan spacen wat in het begin ook gebeurde. echter sloeg het in een klap om en was er zo van onder de indruk dat het wel mocht blijven duren optimaal lichamelijk genot was! toen ik bij de telling erachter kwam dat we al bij de 10 waren heb ik ook besloten dat het een x is afgelopen en we anders ergens anders terecht kunnen komen met een wat minder gevoel.. als er dan nog gevoel is! Wat ik probeer te vertellen is dat het besef er juist nog wel heel erg was en in mijn hoofd voelde het ook nket raar.. ik wist goed waar ik mee bezig was en heb ook juist besloten dat het mooi was geweest. nu zal ik ook zeker een poos helemaal geen X meer slikken miss hien wat pep.. De ephedrine was eenmalig om eens te ondervinden wat dat was .. aangezien het nogal onplezierig uitpakte op een gegeven moment. Het klopt wat je zegt.. ik ben qua dat niet bang. maar laat me ook zeker niet misleiden, ben zelf 1x gigantisch fout op x gegaan en heeft zeker 4 maand geduurd voor ik eindelijk weer eens lekker ging. ik besef me dus goed wat het ook kan doen (achteraf ook blij dat ik een x fout ben gegaan.. aldoende leert men) Groetjes J"