Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok je zult nu wel denken ´´welke addict heeft zich nu weer aangemeld voor het forum´´ maar niets is minder waar. Ik heb allerlei soorten drugs gedaan speed pillen en nu dus ook al weer een hele poos GHB. GHB is in mijn ogen wel degelijk iets heel anders als de voorgenoemde drugs. Als je goede zelfdiscipline hebt is het een van de beste drugs ter wereld. Ik zou hierom van jullie willen vragen of jullie enige nadelen zouden kunnen opnoemen want zelf kan er er maar weinig verzinnen. De Voordelen, het is erg goedkoop ik betaal 20 euro voor 100 ml oftewel ik kan een hele maand elk weekend uit voor 20 euro. ik ervaar geen enkele kater of iets wat er op lijkt. ik krijg een euforisch gevoel nog meer dan wanneer je jezelf helemaal klem zuipt. ik sta tegenwoordig rustig met een colatje in de kroeg. je schijnt er ook wel geil van te worden dit heb ik nog niet zo vaak gemerkt. verder krijg ik er meer zelfvertrouwen van (maak sneller een praatje met mensen). verder heb ik wel door dat je erg gedisciplineerd moet zijn in de dosering. ik eet namelijk ook stipt 5 uur van tevoren niks meer. ik houd me altijd aan mijn eigen regels en pak altijd wat ik vooraf bepaald heb. is er dan een avondje dat ik minder hard ga dan ga ik maar minder hard, het is zowiezo ten allen tijde geweldig. ja ik moet dus echt zeggen dat ik door deze drug ben gestopt met drinken en met allen andere drugs. en nog een laatste voordeel iedereen denkt dat je dronken bent. ik vraag me nu af wie er net zoals ik denkt over GHB en het weekelijks met veel plezier gebruikt. en ik hoor ook graag de negatieve verhalen die u heeft ervaren."
"Nu ik het zelf lees zie ik dat ik wel een fout heb gemaakt gebruik namelijk max 30 ml per maand. en niet 100 ml dat zou inderdaad erg veel zijn. ik neem denk elk weekend 7,5 ml dus eigenlijk maar 30 ml totaal. maar dan heb je dus wel een idee hoe goedkoop het is. ( ik ben meer kwijt aan mijn 2 colatjes op een avond )"
"Meijerr zei: Op het begin lijkt het allemaal te onschuldig, in vergelijking met drugs als Xtc,Cocaine en speed voelt het effect van ghb best natuurlijk aan. Je bent blij staat niet strak, je voelt je gewoon kiplekker eigenlijk. Maar als je langere tijd gebruikt ook al is dat alleen in het weekend, ga je toch je grenzen verleggen en elke keer een beetje meer pakken. Tot het moment komt dat je snachts ineens wakker word en met geen mogelijkheid meer kan slapen. Dat zijn de eerste aanwijzingen dat het teveel is geworden. Dan beginnen de katers en de dagen dat je je helemaal naar de klote voelt. Ghb katers zijn gewoon afkickverschijnselen en ze zijn vele male erger dan alcohol katers. En je hoeft echt niet heel veel ghb te nemen om afkickverschijnselen te krijgen. Als je elk weekend gebruikt en het een gewoonte is geworden komen de afkickverschijnselen vanzelf met de tijd. Succes Klik om te vergroten... Dus is het mogelijk dat er verslaving optreed als ik 10 ml per weekend gebruik en nooit doordeweeks iets gebruik ?"
"Succes gr Dat jij er tegen kan wil niet zeggen dat iedereen er tegen kan. Beetje stoer doen over je gebruik en zeggen dat mensen het gewoon moeten doen is natuurlijk geen goed advies. Tonic1, aan jou de mededeling: Er zijn genoeg mensen verslaafd geraakt met deze gedachte. ''Oh als ik in het weekend alleen maar 10ml doe, word ik er niet aan verslaafd.'' Dat is natuurlijk klinkklare onzin, dat weet je zelf stiekem ook. Voor je het weet wordt het 20 ml, dan doe je het ook op de maandag, voor je het weet elke dag. Pas op met wat je doet. Klik om te vergroten... ondertussen zijn we 10 weken verder en heb ik in die 10 weken minimaal 10 keer ghb gebruikt. maar de dosis is nog exact hetzelfde namelijk nooit meer als 10 ml , vraag me af of dit nog veranderd ? gebruik uitsluitend in weekenden , een keer op een feest op een donderdag. en maximaal 2 keer per week. hoe snel treed gewennig op voor ghb? is mijn vraag"
"ik heb nu nog 1 vraag , ben ik verslaafd als ik me niet prettig voel als ik minder als 1 liter ghb tot mijn beschikking heb. ik gebruik maar maximaal 10 ml per week. ( uitsluitend weekenden ). dit zie ik zelf dus als een soort buffer iets wat ik eigenlijk ook met geld heb dat ik met beter voel als ik weet dat er genoeg beschikbaar is. ben ik nu dus verslaafd ?"