Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga op de 21e van april op reis.. Zoals de meeste mensen weten is de 20e 420 een dag om lekker veel te blowen. Maar ik moet de 21e op reis kan ik dan wel blowen op de 20e of kom ik dan in problemen op het vliegveld????"
"Tijdloos zei: Precies geniet ervan ; geen zorgen nodig! Klik om te vergroten... Thx mensen"