Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hooi allemaal, ik ben tineke 23 jaar mijn vriend heeft geen baan zit in de uitkering en blowt, elke dag heeft hij geld nodig , hij doet er alles aan om aan geld te komen, lenen , stelen alles wat maar nodig is, hij is aggresief , leeft in zijn eigen wereld. hij doet niks meer , al 4 jaar lang steeds weer met de kont op de bank , als ik thuis kom om streeks 3uur ligt hij soms zelfs nog in zijn bed ( met mij gaat het super heb een baan 24uur in het ziekenhuis bijna rijbewijs) alleen nu wil hij wiet meenemen naar het buitenland maar vindt dat zooo groot risco , het voelt voor mij altijd alsof ik een relatie met de wiet heb in plaats van mijn vriend. hoe kan ik mijn vriend motiveren om te stoppen zodat hij weer een normaal leven heeft ( alles en iedereen om hem heen heeft een baan) elke keer als ik hem vraag of hij geen baan wil zegt hij ja maar ik zit in de schulden enzooo en dan moet ik al mijn gewerkt geld aan de schulden geven , ben je er toch eerder af zeg ik dan , neej ik ga niet werken want dan zit ik in het systeem , ik ga niet voor de overheid werken zegt hij dan, hij is helemaal door gedraait zit soms uren lang achter de pc achter illuminatie enzo wordt er gek van. wat moet ik nu doen om weer een liefe en verantwoorlijk vriend te krijgen zal ik het uitmaken of juist er op in gaan in , ik weet het niet hoor. soms heb ik het gevoel alsof ik er midden in sta tussen hem en de wiet. groetjes tineke"