Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi Allemaal Een vraag, zaterdag op zondag heb ik GHB gebruikt kenbaar teveel was best van de kaart. ja i know stom stom stom. Nu ben ik de dagen erna ziek geweest en nog een beetje van de wereld. Nu ben ik sinds gister best licht in mn hoofd. ? Heb soms het gevoel dat ik nog steeds een beetje in mn eigen wereld leef maar dag na dag gaat het wel steeds iets beter. Is dat normaal of kan ik het beste langs de dokter gaan"
"Hi All Nah afgelopen nacht geslapen en was heel erg angstig echt heel raar! Vanmorgen de dokter gebeld en verhaal uitgelegd, Die zei dat ik gewoon goed moest uitrusten, veel leuke dingen moest doen en goed moest eten en drinken. Denk dat het maandag wel over is, gaat iedere dag beter"