Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Vogel, Ik snap dat je je zorgen maakt over het gebruik van medicatie maar waarom verwerp je alle medicatiegebruik?? Ik heb in deze topic enkele linkjes geopend en lees allerlei vage verhalen. Het heeft allemaal met spiritualiteit te maken de zorgen overt 2012 enz.. Ben zelf ook geinteresseerd in spiritualiteit maar ben wel kritisch over alles wat ik hoor en lees. Heb vluchtig over de teksten gelezen en denk dat je een bepaalde overtuiging hebt die zeker niet allemaal berust op feiten.. Hoe kun je iemand die ADD heeft nu gaan vertellen dat ze geen medicatie moeten gaan gebruiken?? Heb jij zoveel feitelijke kennis in huis dat je kunt denken het beter te weten als alle anderen?? Heb je zelf ook AD(H)D? Kun je je uberhaubt wel inleven in de situatie van andere forumgebruikers met AD(H)D? Als ik voor mijzelf spreek kan ik zeggen dat het een hel kan zijn om te leven met ADD! Nu ik 28 jaar oud ben en er eindelijk achter ben dat het ADD is kan ik niet wachten om medicatie uit te gaan proberen! Eindelijk zie ik een lichtje in het moeilijke leven dat ik tot nu toe gehad heb. Veel positieve verhalen gehoord over medicatie en zelfs weer een toekomstperspectief om weer een opleiding op te gaan pakken. Ik zal zeker niet zeggen dat medicatie gezond voor je is.. In tegendeel zelfs.. Toch wegen voor veel mensen de voordelen niet op tegen de nadelen. Als Einstein echt een zware vorm had van ADD zal hij zeker niet tot datgeen zijn gekomen wat hij bereikt heeft. Dat geloof ik nooit! Ik kan amper een aantal blz van een boek opnemen! Nee, ik heb zeker niet het i-q van Einstein maar het is wel zo dat hij dan ook niet goed zou kunnen lezen of zijn gedachen op een bepaald onderwerp zou kunnen blijven focussen. Misschien had hij kenmerken.. Je zult het met je verhalen beslist goed bedoelen maar ben bewust dat de meeste vormen van AD(H)D onmogelijk met vit12 of meditatie weg te krijgen is.. In mijn geval moet ik er iets aan doen anders blijf ik enorm beperkt in het leven."