Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, ca. 2 weken geleden ben ik op vakantie gegaan naar italie, deze trip heb ik aangegrepen om nu eindelijk eens echt te stoppen met blowen. Ik heb zo'n 13-15 jaar dagelijks geblowd, op een gegeven moment was het gewoon gewoonte....werd er wel een beetje stoned van maar niet om over naar huis te schrijven, (ik rookte zo'n 20-30 euro per week) In italie heb ik me 1 dag echt hartstikke vaag gevoeld, kon de potjes pesten (kaartspelletje) niet eens meer bijhouden en was ontzettend traag. Verder heb ik bij mijn weten niet echt veel last gehad, behalve de 1ste 2 nachten wakker liggen. Nu ben ik weer thuis en dus bijna 2 weken gestopt. Op het moment voelt het in m'n hoofd alsof ik begin van de middag een jointje heb gerookt en het nu eind van de middag is....je kent dat vast wel..... Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je je weer helemaal normaal voelt??? Volgens de theorie zou ik me weer een ander mens moeten voelen, helder en vol energie.... ben benieuwd of mede-stoppers die ervaring ook hebben.... alvast bedankt"
"Hey! Ben een gozer van 26 en blow ongeveer sinds mijn 14e..... De tijden van lachkicks en zot geouwehoer met emmers, flessen, 3m vloei enz. heb ik al achter me ...... Eigenlijk is blowen gewoon geworden.....maar wel een constante factor.!!! Heb ook een paar jaar flink geslikt en gesnoven, maar daar ben ik hard weer van teruggekomen!!! of het nu slecht is of niet?? ik denk het niet.....ik heb het idee dat je lichaam gewoon leert omgaan met de constante toevoer van thc....zo rij ik al bijna 7 jaar auto, kan me niet herinneren (ja!, m'n korte termijngeheugen 'hapert' als ik er bij moet, maar 3-4 minuten later schiet datgene je toch altijd wel weer te binnen!! leer je ook mee leven ) dat ik nuchter heb gereden, ben 1x aangereden, verder niets.... heb examens stoned gehaald en kan stoned (naar mijn idee) beter leren omdat ik er dan 'dieper' in zit.... Ben aan het knutselen met electronica, altijd stoned..... (spanningen van 300-500v) 1x een klap gehad, maar wist toen niet dat elco's opgeladen bleven Ik ben wel zo slim dat ik soms even niet blow als ik bijv. een sollicitatiegesprek o.i.d. moet voeren...! maar verder Kortom....ik ben wel verslaafd maar heb daar geen last van.....(tja soms wat gewetenswroeging!!!) Alleen sociaal....als ik geblowd heb kan ik slecht met vreemden praten, klap dicht of begin te hakkelen....met vrienden is het geen probleem!! Zijn er meer mensen die dit hebben??? Is dit een gevolg van 'versterkte indrukken' of is er een verklaring in de chemische kant van de THC te vinden, haha, of licht het gewoon aan mij? De groetsels en rook smakelijk.... thermionic"
"inderdaad....hmmm...'t zal wel zijn omdat je dan toch op een andere frequentie zit....je kijkt ook net wat anders tegen nuchtere mensen aan... @caatje, heb je dat ook als die vreemden ook snoepjes op hebben??? ik kreeg, net als bij paddo' altijd een soort 'observer' gevoel....dat je eigenlijk je hele omgeving 'doorziet', kleine gedraginkjes van mensen die je dan als nel kunt passen in hun verdere gedrag. Manier van praten als iemand niet eerlijk is of slecht op zijn/haar gemak pik je er zo uit! mischien merk je dat normaal ook wel maar sta je er dan niet bij stil...."