Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste mensen heb eigelijks een vraag ik train nu een jaar en zie echt verschil van vroeger en nu waar ik super trots op ben ma nu is me vraag ga volgende week weer is een xtc pilletje proberen meestal 1 keer in het jaar alleen nu ben ik wel erg bang dat het aan me spieren vreet is namelijk tog niet zo dat je 1 keer gebruikt al je spieren weg fallen ?? wand drink 2x in het jaar met feest dagen en met achole merk ik het niet dat ik spierafbraak heb ma hoe zit dat nou met xtc na 1 maalig gebruik gr bauk"
"dus beter ma weer avondje aan de drank dacht ik zo dus kut man waarom moet het leukste nou zo slecht voor je wezen ken namelijk lui zijn goed breet en zie ze gaan op een hardcore feesje volgende dag niets aan de hand tnx man vvoor de info niet doen dus"
"haha tnx mensen voor de antwoord bedoel je moet genieten van je leven tog 1keer in het jaar kan geen kwaat dan , alleen was bang om alles te verliezen en ben al niet 1 van de dikkste vroeger 55 kilo ging trainen ben ik na de 71 ge sprongen en heb zo iets wat is tegenwoordig wel goed voor een mens met drank sterven er ook hersens cellen af dus heb ik zo iets 1 keer zuipen goed zuipen en iedereen heeft een hersens beschadeging of is dom ma gebruik het gewoon ergens even te zitten is niet dak na een feesje ga dus over hitting hou ik rekening mee nog maals bedankt voor antwoord"