Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor de reactie... Komt inderdaad uit een officiële smart shop. Maag was niet vol (en dan nog, heb in het verleden al redelijk sterk getript op een lichte portie Mexicaanse nadat ik net van tafel kwam, groot verschil met praktisch niks te voelen toch). Kokend water hadden we ook specifiek op gelet dat dit niet het geval was, vreemd, erg vreemd! Desalniettemin leuke avond, maar ben benieuwd hoe de rest dit ervaart of tips kan delen? Volgende keer eet ik ze inderdaad gewoon op of ik lees ook veel over de "cup-a-soup" methode"
"Misschien heb ik het onderwerp en initiële duiding wat ongelukkig gekozen... We hebben elk tussen de 5 à 10 keer op paddo's & truffels getript... maar de laatste keer was bij de éne ca. een jaar geleden en bij de andere ca. 5 jaar geleden. Vandaar dat ik ons terug even als "beginners" definieer. In het verleden ook wel volledige porties Mexicaanse ineens of tot anderhalve portie Hawaiiaanse paddo's geraakt ooit (al dan niet in combinatie met x). Weet alleen niet in hoeverre deze te vergelijken zijn met de truffels, vandaar dat ik mij nederig opstelde Enige truffel ervaring is de 10gr Mexicaanse (in 2 delen op enkele uurtjes), maar vond ik eerder zwak. Spreek je uit eigen ervaring ivm de Hawaiians? Door de helft te doseren in 2 keer (2de 5.5 gr bijnemen wanneer de zin er is tijdens de trip) lijkt me dit te doen? Thee van zetten ga ik echter eerder niet meer doen waarschijnlijk, heb geen zin om nog een trip te verpesten, alhoewel volgens mij het proces perfect OK was. Anyway, heb nog altijd geen verklaring waarom ze niet aangeslagen zijn? Smartshop zegt "volgende keer gewoon eten" ; had ik zelf ook nog wel kunnen verzinnen... Ze gaan trouwens bij aankoop 2 porties (van 22gr) mee voor 2 personen! Wat me onmiddellijk veel leek, vandaar originele topic... PS: CEVs waren echt wel sterk, dat moet met de truffels te maken gehad hebben, dag erna zelfde muziek (pro tip: shpongle ) met enkel hash en dat gaf niks..."
"Na mijn aanvullende reactie aan de smartshop raden ze trouwens gewoon aan om de hele box dan maar per persoon op te eten ; nogal gratuit en niet altijd even verantwoord advies lijkt mij indien het over High Hawaiians gaat? Iemand concrete ervaring met deze soort & porties?"
"Ik heb ze gisteren dan toch genomen. Beetje schimmel verwijderd, maar viel allemaal dus goed mee. Trip was ook vrij sterk aangezien het slechts over een halve portie ging eigenlijk. In ieder geval veel sterker en vooral ook visueler dan bij de andere helft vorige week. Had nu wel praktisch niet gegeten de dag zelf in tegenstelling tot de keer ervoor. Conclusie: niet te snel schrik hebben van een beetje (beperkte) schimmel and enjoy!"
"Enkele maanden geleden werd er een pakket gericht aan mij opgepikt door de douane (België). Een tijdje geleden kreeg ik telefoon van de lokale politie dat ik mij moet komen aanmelden voor een ondervraging (ik kon een advocaat meenemen en het zou met drugs te maken hebben). Ze zeiden drugs, niet medicijnen... Het gaat over een kleine bestelling (2 verschillende benzo packages), volgens de opium wet type 2 dacht ik. Dit is de eerste keer dus dacht dat ik hoogstens een waarschuwing zou krijgen via de douane of iets dergelijks, niet dus... Hoe zouden jullie hiermee om gaan: ontkennen (is wel degelijk op mijn naam en geen vorige incidenten), of eerlijk vertellen (ik heb intussen ook een langdurig voorschrift voor deze één van deze medicijnen via een specialist i.v.m.een aangeboren aandoening) ; en heb dit toen enkel gedaan om een periode te overbruggen. Benieuwd naar jullie input/ervaringen?"
"Hi, In het verleden wel enkele keer getript (vooral op Mexiaanse paddo's toen nog 10gr). Hebben nu 2 High Hawaiian packs (truffels van 22gr elk) ; sowieso wil ik beperken tot maximaal 1 pack voor de avond... en delen onder ons 2 in 2 doseringen... maar zelfs dan lees ik nog dat ze erg heavy zijn... Ik wil vooral trippen voor het schitterende muzikale aspect, en heb minder zin in introspectie @ een filosofische trip. Locatie e.d. meer is rustig en prima. Ook niemand daar buiten ons 2. Thoughts? PS: Vanwege de vieze smaak overwegen we ook om thee te zetten... Effect blijft hetzelfde? Nog tips/tricks?"
"Re: High Hawaiians voor beginnende tripper(s) - 22gr (no-tri Ok, geen trip geworden!? Dus een bakje High Hawaiians van 22gr voor 2 personen die lang niet meer getript hadden. Proces: - water laten koken via waterkoker - uitgieten in een kom en paar minuten wachten voor de verse vacuum-verpakte truffels (vervaldatum 12 Augustus 2014) erbij te doen - deze hadden we eerst in relatief kleine stukjes gesneden met een mes - klein half uur in het warme water laten staan en wat roeren, uiteindelijk gezeefd en thee van gedronken in 2 keer (2de keer was 1 uur later dan de eerste keer) - uiteindelijk hebben we ca. 2 uur na initiële poging dan maar een mixer gezocht en gevonden (we waren trouwens licht stoned, iets meer focus wanneer je naar TV keek, licht lacherig maar toch vooral anticiperend) ; dus met de mixer de truffels zelf die we nog hadden gehouden gemixt, en opnieuw in warm water laten afgeven, door de zeef waren zelfs kleine stukjes truffel gevallen hier en daar, dus je proefde het nu iets meer (de eerste keer proefde ik alleen de 2 porties muntthee die we erbij hadden gedaan, wat ik op zich wel vreemd vond) - maar again, nauwelijks iets te voelen, heb (samen met een hasj jointje) een uurtje later wel zéér mooie CEV gehad een uurtje of 2, en buiten iets vreemd gezien in een struik, maar totaal niet te vergelijken met anders (geen ademende muren, kleuren die veranderen, CEV en OEV, etc...) Hoe kan dit? Slechte batch? Iets mis met ons proces? We hebben uitgebreid onderzocht hoe anderen het deden, maag was ook vrij leeg bij ons allebei... Beiden buiten CEV op het einde dus praktisch geen resultaat? Benieuwd naar jullie input of ervaringen?"
"Ik heb vorige week dinsdag een portie verse Mexicaanse paddo's (30 gram) gehaald in Maastricht, heb de helft hiervan die avond geconsumeerd. De rest is in bakje in de koelkast blijven zitten tot vrijdagmiddag van diezelfde week. Toen heb ik ze vervoerd en te drogen gelegd tussen een telefoonboek tot nu. Ik zou nu vanavond graag de rest consumeren, maar zie dat er wat witte schimmel opstaat. Kan dit gevolgen hebben? Ze zijn ook nog niet echt veel kleiner, dus nog maar deels gedroogd denk ik. Kan ik dit vanavond consumeren zonder problemen of wat raden jullie aan?"
"Bedankt voor je reactie. Graag reactie van mensen die hier wat meer zekerheid over kunnen verschaffen aangezien ik ze vanavond al wil consumeren..."
"foto toegevoegd Ik heb ook even een foto toegevoegd, dat zal wat meer duidelijkheid brengen hopelijk... [/img]"