Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal! Ik heb nu een aantal keren xtc gebruikt. Toch heb ik het gevoel dat het de laatste keren niet helemaal is verlopen zoals ik eigenlijk gewild had. Laatste keer dat ik xtc heb gebruikt, was met Awakenings. Ik begon al om 12 uur met een kwartje en mijn laatste kwartje had ik om 10 uur gepakt. Na het lezen van verschillende topics, heb ik begrepen dat dit dus NIET de bedoeling is. Ik voelde me de week erna ook extreem slecht, alsof ik niet mezelf was en dit lichaam niet van mij was? Nu, 5,5 maanden later, mag ik weer! Ik wil het nu goed aanpakken. Alleen ik vind het moeilijk om te beslissen hoe ik het beste kan doseren. Ik ben een vrouw van 20 jaar, 1,75m en 63 kilo. De pil bevat 180mg mdma. Kan ik dan het beste beginnen met 1/3 pil en na 2 uur weer 1/3 pil? Wat is jullie advies? Bedankt!"
"Hoi allemaal! Morgen is het zo ver, lekker feesten met een pilletje op! Mijn pil bevat iets meer mdma dan verwacht, namelijk 240mg mdma. Hoe kan ik dit het beste doseren? Ik ben 1.75m en weeg 63 kilo. Is het slim om dan te kickstarten met 1,5 kwart (dus 90mg) of toch beter 1 kwartje. Ik hoor graag van jullie!"
"Miraculeus zei: Bedoel je dat je begon om 12u 'smiddags en je laatste kwartje om 10u ´savonds? En hoeveel heb je dan in totaal genomen? Dit is veel te verspreid, als je het zo doet heeft het weinig positieve effecten meer. Het beste kun je bijnemen na ongeveer 1-1,5 uur, wanneer je op je piek zit. Klik om te vergroten... Ik had in totaal 1,25 pil op. Niet wetende dat dit dus mega slecht voor je is 😂 oeps. Miraculeus zei: Voor 63 kg reken je dus 1- 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht en kom je uit op max 95 gram. Als je bij wilt nemen verdeel je dus ongeveer een halve tot driekwart pil over 2 ongelijke porties: bijvoorbeeld 65-95 mg (startdosis) en 30-50 mg (bijnemen). Je wilt namelijk goed beginnen, het is zonde als je te laag doseert in het begin. Daarna kun je nog ongeveer de helft van je startdosis bijnemen voor een verlenging van je piek. Maar van 12u smiddags tot 10u savonds gaan op XTC is een illusie, dan kun je beter 6-APB nemen, die rush Klik om te vergroten... Duidelijk! super bedankt voor de tips"
"jeroen79 zei: Het advies welk SneeuwStorm aangeeft kan ik wel ondersteunen, kijkende naar mijn vrouw die 1,70m is en circa 65kg weegt. In beginsel 90 mg en hiermee zit je dan op de dosis van 1,5x je gewicht. Hierna kan je nog een keer bij pakken. Ik zou ook niet te veel doen daar je hiermee meer je lichaam uitput en je eigenlijk niet harder wilt gaan op het eind maar in de flow wilt blijven zitten. Ik merk overigens bij mijn vrouw dat een kwartje in beginsel net te weinig is voor een kick start en je bij jezelf dan gaat afvragen of het uberhaupt effect heeft. Ik weet niet hoe jij dit ervaart met 1/3? Om deze reden pakt zij meestal een halfje in beginsel zoals hierboven beschreven en dan nog een likje M of een kwartje erbij. Klik om te vergroten... Ik voel dus ook niks na een kwartje! Dus daarom ga ik het advies opvolgen van hier boven inderdaad. Die kickstart heb ik niet. Hartelijk dank"
"jeroen79 zei: Resume: stuiter niet bij begin maar doseer gedurende de dag waarbij je wel in de flow komt, maar niet te hard gaat. Verder zorg voor en na gebruik goed voor je lichaam middels gezond eten en voldoende rust. Klik om te vergroten... Wat bedoel je precies met de eerste zin?"
"Geneesmiddel zei: Als je vroeg begint dan werkt de MDMA uit voor het eind, zijn de laatste uurtjes minder leuk en wordt je moe. Voor mij liever eerst even nuchter inkomen in dat geval. Klik om te vergroten... Dat besef ik me nu ook idd. Les is geleerd . Geneesmiddel zei: Dat heet depersonalisatie en is een bekend fenomeen na het gebruik van drugs, met name MDMA en andere serotonerge drugs Klik om te vergroten... Ik had het gelezen ja! Echt kut en hoop dat ik het nooit meer mee maak. De week erna had ik een joint gerookt en ik ging zwaar bad."
"jeroen79 zei: Dus beter om in begin nog gewoon nuchter te zijn en gedurende de middag pas iets te pakken waarmee je het een paar uurtje volhoudt. Dus een dosering (1/2 pil) waarmee je wel lekker de kickstart hebt en in de flow komt en hierna nog een keer bij pakken waarbij de uitwerking eindigend is rond het eind van het feestje. Een uurtje of 8 moet je wel kunnen overbruggen. Klik om te vergroten... Duidelijk! Is dit dan de beste manier om het aan te pakken: Feest is van 13:00 tot 23:00, ik ben er pas rond 3 uur. 16:30 helft nemen 18:30 bijpakken indien nodig of nog later zelfs?"