Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb gezocht en niet gevonden...vandaar aan jullie de vraag!!"
"wie kent deze 2 medicijnen??? het schijnt dat deze twee ook worden gebruikt bij het afkicken van heroine, maar ik ken deze benamingen nergens terugvinden, ook weet ik niet wat de bijverschijnselen daar van zijn, kan iemand me daar mee helpen?? groetjes tamara"
"wie weet wat er in het blauwe drankje 69 zit? ik heb het gekregen van een vriend, het is een klein flesje met verschillende drugs door elkaar, wie weet wat er in zit en heeft er ervaring mee?? thanx alvast...."
"thanx lieve mensen....het is dus of een soort van ghb/mdma.....!"