Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi hoi ik ben een groot fan van paddo's dat ze verboden zijn voor verkoop doet me dan ook veel verdriet. ik bestel wel regelmatig een kweekbox, maar vind dit toch aardig aan de prijs. en bovendien doet niet elke bak het even goed. ik zou heel graag 1 malig van iemand zien die van uit sporen kweekt hoe het echt moet. heb het wel eens geprobeerd maar blijkbaar doe ik toch iets fout. wie oh wie zou mij dit willen leren. het hoeft natuurlijk niet voor niets..... groetjes tamara"