Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb gister base met een mes fijn gemaakt en het gewoon opgesnoven en ik voelde het wel, wel minder want die bolletjes zijn nogal klein dus denk dat door hoeveelheid komt of het is gewoon niet te gebruiken om te snuiven ik had erna wel last van hoofdpijn maar was geen kater te noemen dus kwam lekker om 10 uur mijn bed weer uit ik heb elke week urine controles ik haal zulke pilletjes voor oude mensen dat hun nieren en lever sneller gaan werken omdat die dan minder worden bij ze en ik slik ze met wat water en drink veel pure citroensap zweten helpt wel te veel zweten = uitdroging en dan duurt het juist langer voordat alle afvalstoffen uit je lichaam zijn na een uurtje sauna komen er zoiezo geen afvalstoffen meer door je huid ernaast kan je om te zweten erg scherp eten in een warme omgeving bij alles moet veel water worden gedronken denk hierbij aan 3 - 4 liter per dag"