Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb vorige week voor de 2e keer xtc gedaan. Blauwe hartjes. geweldig spul ! heb me nog nooit zo goed gevoeld als tijdens die space. Het mooiste vond ik de hallucinaties die ik had. Heb gekke dingen voorbij zien komen. Zag een hele kudde rode mieren op de grond lopen en over het scherm van mijn blackberry. Verder zag ik allerlei mensen die er niet waren en zag water de tent binnen lopen dat er niet was ( heb het op een jeugdcamping gedaan ) verder hele liefdevolle gesprekken met vrienden gehad. Je lult de oren van iedereens kop en luisterd aandachtig naar anderen kortom een geweldige ervaring en blijkbaar dus ook goeie pillen !"