Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb in het onderdeel Cocaine ook al een topic geplaatst over vreemdgaan. Mijn partner gebruikt drugs, en ik maak me nogal zorgen...met festivals gebruikt hij dus ook XTC wel eens. Ik had dus al flink wat research gedaan naar XTC..en lees dat je opeens iedereen lief, leuk etc vind...en op iedereen verliefd bent? ..Mijn vraag dan...zal je sneller vreemdgaan met XTC op? Even researchen voor ik er met me partner over ga hebben"
"Maar word je nou geiler van en heb je zin om sneller met iemand te zoenen dan je eigen partner..of denk je nog steeds ik heb thuis een partner dus het boeit niet?"
"Oke bedankt voor de reacties. Dat eens een vreemdganger altijd een vreemdganger dacht ik ook altijd, maar goed hij zei dat ie veranderd is dus wie weet he. Hij zegt wel alles eerlijk, ook dus dat ie wel eens coke gebruikt. En eerlijkheid is toch wel heel positief. Wat denken waar je sneller op vreemdgaat; alcohol of cocaine ( of andere drugs?)?"
"Oke dus eigenlijk ligt het er dus ook gewoon aan of de persoon in kwestie al nadenkt over vreemdgaan voordat er uberhaupt drugs of drank ter sprake komt? Ik heb altijd het idee dat je door drugs vreemdgaat, en dan vooral bij XTC en cocaine . Me vriend gebruikt XTC ook wel eens, dan zit ik ook panisch zo van; ahhhhh als hij maar niet vreemdgaat want met XTC vind je iedereen leuk."
"Jawel, we praten wel...ook wel veel gesprekken over de cocaine. Maar toch...zal misschien wel aan me eigen onzekerheid, en weinig vertrouwen in hem liggen..."
"ImmortalTech zei: Je moet wel heel onzeker/jaloers zijn of een goede reden hebben om hem niet te vertrouwen om zoveel onderzoek hiernaar te doen. Vraag gewoon of hij weleens vreemdgaat en als je hem niet gelooft dat kan je net zo goed de relatie beeindigen. Wat heeft het voor toegevoegde waarde om te weten of vreemdgaan eerder gebeurt onder invloed van XTC of coke? Het gebeurt ook eerder onder invloed van alcohol en dat zegt toch ook helemaal niks? Klik om te vergroten... Tja dat snap ik wel, maar goed..als je verliefd bent is het niet zo makkelijk om te stoppen! In vorige relaties is mijn partner weleens vreemdgegaan, al zei mijn partner daarna wel dat ie veranderd is. Het is gewoon dat ik denk dat drugs je helemaal veranderen ofzo, en je geen bewustzijn meer hebt en in een andere wereld leeft en dat je alles vergeet wat je hebt ofzo. Heb zelf alleen geblowd en daar ging ik al van trippen"
"Dreuge zei: Ik heb nog nooit behoefte gehad om met vreemden of vage bekenden te knuffelen enzo als ik aan de xtc zit.. Wel krijg ik altijd zin om mn chick op te bellen of bij dr te zijn Dus als ik jou was zou ik me geen zorgen maken, maar je vriend daarentegen... Klik om te vergroten... Hoezo zou die zich nou weer zorgen moeten maken? Ik ben gewoon benieuwd wat er in de mens omgaat als die xtc gebruikt, zonder het zelf te willen proberen."
"Mijn partner gebruikt(e) wel eens cocaine. Recreatief welteverstaan, dus volgens mij deed hij het 1x in de 2-3 maanden tijdens festival of uitgaan. In het begin van de relatie kon het mij niet zoveel boeien, maar nu meer en ik vroeg of hij wou stoppen omdat ik het niet prettig vind..want hij word toch anders. Hoe groot is de kans dat iemand succesvol kan stoppen met cocaine als diegene recreatief gebruikt? Hoe zit dat met verleden gebruikers hier? Is lees namelijk wel eens dat als je eenmaal cocaine hebt genomen, je 'verslaafd' bent ( en dan bedoel ik niet verslaafd meteen als een junk, maar gewoon dat het dan moeilijk is om er altijd van af te blijven..ook al gebruik je 1x in het jaar) Greetzz!"
"Hallo, Mijn partner gebruikt af en toe cocaine, heeft hij mij verteld. Nu heb ik al redelijk wat gelezen over verslavingen etc, maar hij zegt dat hij dat dus niet is. Maar ik maak me meer zorgen over het effect dat Cocaine je geil maakt (wat ik veel gelezen heb). Hierdoor ben ik bang dat mijn vriend vreemdgaat. Is het zo dat je van cocaine meteen andere gedachtes krijgt en meteen met andere meiden te bed gaat? Of ben je nog bij je bewustzijn en weet je dat je thuis nog een vriendin heb? Iemand ervaringen ook? Thanks!"
"Onze relatie is echt super, ik ben nog wel eens onzeker maar daar weet hij niks van. Verder is onze relatie top! Hij is helemaal in love..dus daar zal het niet aan liggen. Maar hij is vroeger in vorige relaties weleens vreemdgegaan, dus daarom ben ik ook bang dat hij dit bij mij ook zal doen. En aangezien hij dus de coke snuift af en toe, hoop ik dat hij zich maar kan inhouden. Maar je weet dus nog altijd wel wat je doet als je gesnoven hebt? Het is niet zo dat je een ander mens word en je gaat met die en die vreemd en je word de volgende ochtend wakker en je weet niks meer? Drugs, alcohol of whatever...niks is in in ieder geval een excuus voor vreemdgaan"