Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"HALLO ben nieuw op deze site en interresant om telezen hoe me lotgenoten ermee omgaan. Ik ben 5 jaar geleden naar een detox gegaan voor blowen drinken snuiven benzos en xtc en of dat niet genoeg was werd verliefd op iemand met base cocaine en heroine probleen, daar ging me leven modellen contract kwijt nou een hoop kwijt recent hulp gezocht na 5 jaar elke ochtend en avond heroine cocaine ben vua jellinek detox en kbo 3 maanden clean geweest 2 uitglijders gehad en er uitgegooid gelukkig nog me eigen huis heb via de jellinek een hoop geleerd afgekickt heroine maar nu ik weer in me eigen huisje zit hoop craving dus weer drie uitglijders gehadt met base cocaine. Als het me niet lukt er af te blijven ga ik dus 1 avondtje in de week plannen uit een hoop verhalen maak ik uit op dat dat ergens toch lukt hoop ook voor mij. Die dag word dus de Zondag vandaag enorme trek maar uh morge zondag kijke of dit gaat lukken, jullie horen van me en uh bye the way onwijs fijn lotgenoten te praten!!! xxxx"
"Nou heb mezelf onwijs voor de gek gehouden! (weer) Dacht dus 1 keertje in de week te gaan gebruiken. Hadt 60 euro in me portomonee en dacht een paar balletjes tehalen. Heb er niet van genoten en van die paar balletjes escaleerde het zo dat nu me horloge in onderpand ligtt bij de dealer en me zwaar kut voel en dat het wel twee uur heeft geduurd om met die crash om te gaan . Het komt er dus op neer ook na een tijd absinent tezijn van de base het lukt me niet!!! En ja leer wel omgaan met die craving alles beterr dan het kutgevoel wat ik nu heb voel me zwaar kut en word weer eens wakker zonder stuiver! Ben er klaar mee!!!!"
"Het maakt je kapot. Je gezondheid gaat er op achteruit! Je word er lelijk van en uh base is ook niet bepaald goed voor je longen. Kost bakken vol met geld raakt dierbaren kwijt! Kan het weten na 5 jaar elke ochtend tot avond base Nee ga nu genieten van het leven kan die dealers en de sos missen als kiespijn!!!"