Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo hier even een ractie van superdeamon heb je erge last gehad van het ontwennen van die methadon? ik heb ongeveer anderhalf jaar heroine gebruikt en heb toen een keer misgespoten en toen had ik er een arm bij aan hangen. hier ben ik toen zo van geschrokken dat ik accuut bij de methadonverstekking gemeld heb ik kreeg daar 60 mg en ben nu zelf gezakt tot 15 mg.momenteelgebruik ik nog maar 7.5 mg op een dag en verder niet maar die 7.5 mg is haast ondoenlijk om die te verminderen.nu heb ik het aanbod gehad van de verslavingskliniek om twee dagen niks in te nemen en dan daarna over te gaan op buprenorfine gedurende 5 dagen daarna zou ik van de metahdon afmoeten zijn.ik zit nu een beetje te twijfelen want ben bang dat ik van die buprenorfine ook weer afkickverschijnselen krijg.is er hier nog iemand die mij kan vertellen hoe buprenorfine werkt en of je na het stoppen hiermee ook ziek word?ik ben inmiddels 6 jaar aan de methadon en gebruik niet bij.maar deze kleine dosis is erg moeilijk te stoppen volgens mij heb van 15 mg naar 7.5 niet zo veel last momenteel maar ben huiverig om helemaal te stoppen kan iemand mij goede raad geven? gr superdeamon"