Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste, (ik gebruik al 10 jaar nu. herro en coke intraveneus) ik heb inmiddels al 15 opnamens achter de rug en elke keer ik ergens opgenomen word en men suboxone naar nul gaat gaat er een heel andere wereld voor me open. alles ziet er zo grauw en depri uit de komende dagen!. ik probeer hier echt elke keer opnieuw doortebijten maar het lukt me niet en vertrek weer naar het slechte milieu. ik weet wel dat het me zal lukken want ik wil het cleane leven veel te graag! ik neem al 2 jaar suboxone, het is een wondermiddel maar toch bijna even erg om mee te stoppen als herro, ook al bouw je rustig af. het is men 4de dag voledig clean zonder suboxone ook. kvoel me echt ROT maar weet dat het binnen een paar dagen wel zal beteren ik sta nu op de wachtlijst in de vita in zelzate een rustig progamma deze keer is miss beter voor mij als de spiegel, sleutel of katarsis. veel sterkte voor iedereen die een ontwenning moet doorgaan van opiaten het is een week de HEL maar erna is het leven zo veel mooier en kan je terug genieten van de kleine en normale dingen!"
"@ pictoresk. thx voor de steunende woorden. het doet me goed om dit te lezen dringend tijd om eens aan men leven te beginnen!"