Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi forumbezoekers, deze week wil ik met wat vrienden 2cb een kans geven, deel geïnspireerd door de tripreports hier op het forum. Nu heb ik het één keer eerder gedaan maar voelde toen niets. We hebben pilletjes gescoord met een inhoud van 15mg. Volgens de diverse reports een prima beginners hoeveelheid toch? Nu heb ik een vraag: Wanneer je bijneemt, dus een tweede pil pakt na bijv. 2 of 3 uur versterk je dan de trip juist of verleng je hem dan alleen maar? De vraag is puur hypothetisch en of ik het daadwerkelijk overweeg om bij te nemen ligt natuurlijk aan jullie antwoorden en mijn ervaring op het moment zelf Ben benieuwd! Alvast bedankt voor de replies. Mvg Daan"
"Bedankt voor de replies. Bijnemen is absoluut niet nodig geweest. Heb redelijk getript en was er na een uur of 4-5 wel een beetje klaar mee . Energie was op."
"We hadden wat gedronken dus de ervaring viel wel zwaar, toch heb ik ook enorm hard zitten lachen, vooral de eerste 3 uur. Het leukst was m'n kat in het schemerdonker bekijken, je hoofd maakt er dan echt vage dingen van. Z'n ogen werden véél groter en ik had het idee dat hij me erg vreemd aankeek, met zijn "armen" over elkaar. Weird. De Euromast was ook een vaag gezicht, die had ik nog niet eerder zien dansen Na 3 uur was ik gewoon op en er erg klaar mee!"