Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ken het als original 69, is mdma met speed en blue curacuo"
"ik hou meer van wiet met lagere thc om dagelijks te roken(is ook nog goedkoper ), af en toe is een zieke amnesia blow wel lekker, alleen wordt er zo maf van en voer geen klap meer uit, daarom halve gram gruis en halve gram ketama gold, heerlijk zachte smaak(met kopje thee natuurlijk)"
"goeie report, je zal vast wel moeilijk hard geschrokken zijn met die politie, en geluk dat je die speed aan je vriend had gegeven. en ik denk dat ze gewoon blufte die joden"
"Klopt, het is wel chill op blowtje te roken en half uurtje daarna lekker te gaan eten"
"Re: jou favoriete trip nummer. idd, goeie gitaarsolos zijn vet. maar ik heb nog niemand gehoord over de koning van de tripnummers: infected muschroom- heavyweight [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h4YvkZeLrjs[/youtube]"
"Re: jou favoriete trip nummer. http://www.youtube.com/watch?v=h4YvkZeLrjs"