Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een mooi verhaal, ik heb zelf ook meegedaan aan deze workshop, ik zat twee plaatsen links van je. En ik kan me alles in je verhaal zo mooi terug voor de geest halen dat ik weer kippenvel en flashbacks krijg... heerlijk, maar ook die angst voel ik weer, die druk op de borst waar je over praat had mij dus ook stevig in zijn greep, vooral op de laatste dag. Ik was waarschijnlijk diegene die het zo moeilijk had... Mijn verhaal zou dus anders zijn, en ieders verhaal zou anders zijn. Met misschien enkele overeenkomsten. Ayahuasca heeft voor iedereen een andere ervaring, en elke keer is een andere ervaring. Ik had dus een hele zware 'trip' die zondag, met angsten waar ik nog nooit van heb gehoord. Een soort van doodsangst, en je verhaal beschrijft deze zeer treffend. Maar ik zie ook in, als er al woorden gevonden kunnen worden, dan is het dat nét niet... wat over blijft, dat is het! En nu, een gevoel van wijsheid, respect voor de plant, het denken stopte zodat het weten kon beginnen.... Ik heb tot nu geen enkele ervaring met drugs. Ayahuasca is voor mij een medicijn, een therapie, geen drug. Drugs staan voor mij voor het ontvluchten van de realiteit, verslaving en alle aanverwante problemen. Ik heb nu voor zeker 6 maanden genoeg, dan gaan we in Brazilië zelf Ayahuasca maken, voor mijn gezin de eerste ervaring en kennismaking, voor mij misschien de afsluiting van mijn heling. Wil je verder contact? Ik stuur je een PM... Obrigado amigo! Squeek http://www.youtube.com/watch?v=iztT4YC6 ... r_embedded"