Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hooi, ik had een vraag en kon nou niet echt het antwoord vinden. afgelopen zomer had ik voor het eerst xtc gedaan en na 3 weken had ik weer genomen, daarna zat er nog een maand tussen en uiteindelijk 2 maanden (tijdens ADE). ik weet het, het is dom dat doe ik dus echt niet meer, hou er minimaal 2-3 maanden tussen. maar ik wil 18 feb weer ergens naartoe en daar aan de xtc zitten en ik vroeg me af of dat verstandig is om na 4 maanden weer te doen of moeten we minimaal 6 maanden wachten en daarna weer gebruiken?"
"CeeCee zei: Hi! 😊 Het meest praktische antwoord is denk ik toch.Hoe langer hoe beter 🙂 hoogstwaarschijnlijk zal je überhaupt nooit meer hetzelfde ervaren als je eerste ervaringen. Als dat zou kunnen zou ik er voor tekenen 😅 Klik om te vergroten... ik weet dat ik niet meer hetzelfde zou voelen als de eerste keer maar na een lange pauze zou het toch wel weer goed zijn? 😅"
"Zeehond zei: Zoals ik het lees heb je je slechts een keer niet aan de pauze gehouden na de zomer vorig jaar. Sinds ADE is in oktober 2022 en dan ben je in februari zo’n 4 maanden verder. Dat is een prima pauze lijkt me. Klik om te vergroten... ik had dus drie weken, een maand en 2 maanden er tussen. dan heb ik me er twee keer niet aan de 2-3 maanden regel gehouden"
"Zeehond zei: Excuus dat ik niet goed gelezen had. Maar sluit me aan bij wat @ljuv zegt. Het kan wel een keer. Je hebt dan 4 maanden pauze gehad. Probeer daarna goed voor jezelf te zorgen, gezond eten, goed slapen en beetje sporten. Klik om te vergroten... ah oke dankjewel!! mooi om te horen"
"Lemmy zei: Nu graag Klik om te vergroten... wat?"
"De Schurk zei: Omdat XTC Serotonine in je hersens gebruikt, en zodra al het beschikbare serotonine in je hersens op is zal je geen effect meer voelen van xtc en zal de 3mmc(dat ook voor een klein deel Serotonine aanmaakt) waarschijnlijk ook een mindere werking hebben voor zeker 24 tot 48 uur. Klik om te vergroten... maar wat nou als je eerst 3mmc gebruikt en daarna xtc? krijg je dan nog steeds het love gevoel de dag daarna?"
"FredKroket zei: Stukken minder en je zorgt voor extra schade plus heftige kater. Klik om te vergroten... ah oke.. want wij willen namelijk bij ADE eerst 3mmc doen en daarna xtc"
"FredKroket zei: Als je verantwoordelijk en veilig drugs wil gebruiken moet je er 2-3 maand tussen laten. Klik om te vergroten... Zeehond zei: Dat is dus zeer onverstandig, extra schadelijk en je krijgt ook nog eens niet de ervaring die je verwacht. Plus een nog vervelendere en lange kater. Die pauzes van 2-3 maanden zijn niet voor de grap bedacht… Geloof me: neem ze in acht, dat is echt beter voor je. Klik om te vergroten... ja precies, we wisten het namelijk niet zeker maar nu gaan we het dus echt niet doen. we houden ons verder ook goed aan de 2-3 maanden regel."