Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen, Ik ben een spastische jongen en heb 1 keer pillen gebruikt. Dat ging best wel goed (het werkte alleen wat minder lang dan bij mijn vrienden). Nu wil ik vragen of iemand ervaring heeft met oa magnesium of andere middelen die spierspanning af kunnen nemen. Ik heb natuurlijk normaal al iets meer last van spierspanningen (door mijn spasme) en als ik aan de pillen ben, wordt het iets erger (maar nog wel uit te houden). Nu heb ik gehoord dat magnesium slikken soms werkt, heeft iemand hier ervaring mee? Hoelang van te voren en hoeveel etc (zonder diarree te krijgen). Of misschien andere dingen die werken? Ik ga over 2 weken weer gebruiken en dan wil ik de avond wel zo optimaal mogelijk doorkomen. Alvast bedankt!"
"Bedankt voor je reactie! Dus je nam van te voren 200mg en daarna ook? Hoeveel uur vantevoren raad je aan? Baat het niet dan schaadt het niet inderdaad"
"Bedankt voor de tip Pandan! De magnesium heeft goed geholpen."
"Ja, me spieren waren redelijk wat rustiger. Mijn vrienden merkte het ook op. (hoewel als je meer bijslikt het natuurlijk steeds erger wordt (het "strakker" staan), maar dat is natuurlijk bij iedereen het geval)"