"Afgelopen vrijdag had ik met drie vrienden thuis een pilletje gedaan..
Het waren roze driehoekjes met een mizubishi teken erop, en ze waren vrij dun..
Na 25 minuten begon hij in te slaan, en zoals altijd was het gewoon een heel lekker ontspannen gevoel, maar minder als een directe inslag..het kwam langzamer op, wist niet zeker of ik nou al echt aan het trippen was, maar het was gewoon lekker.
Rond 4 uur begon de pil een beetje uit te werken, en omdat we niet meer bij konden pakken (pillen waren op) bedacht ik me ineens dat we ook nog een joint hadden..
Ik had nooit eerder xtc met wiet gecombineerd en was me er ook totaal niet van bewust dat dit op mij misschien wel is een andere uitwerking kon hebben (ik was overigens op mijn 14e al eens enorm bad gegaan van wiet, dus een enorm sterk lichaam/geest heb ik eerlijk gezegd ook niet).
Ik merkte ook dat ik ineens veel hebberiger werd...hijste extra lang aan de joint in de hoop dat ik dan weer dat enorm fijne gevoel zou ervaren wat inmiddels al een beetje aan het wegebben was..
In tegenstelling tot wat ik hoopte, voelde ik dat mijn lichaam ineens helemaal slap werd en dat ik enorm nodig naar de wc moest..
Ik stond op en voelde dat ik in een soort automatische robot veranderde en mijn hele wereld veranderde in klei...inclusief ikzelf..
Ik kan het nog steeds niet duidelijk uitleggen, maar de deurkruk voelde enorm eng aan en de muren, de wc, de grond, alles was heel lelijk in elkaar gekleid, en mijn hand voelde aan als een zacht sement.
Op de wc besefte ik dat ik super angstig was en dat ik gewoon heel bad aan het gaan was.
Ik liep terug naar de kamer en zei tegen mijn vrienden: 'Jongens, ik ga enorm bad, help me alsjeblieft'.
Ze stonden alle drie gelijk op en hielden mijn hand vast, zeiden dat het goed kwam etc..
Ik zag allerlei driehoeken,bijenkorfen,vissengraten,paddestoelen,snorren,legerprinten, honden, plassen bloed, wolken etc.. en mijn vrienden zeiden ondertussen constant dat alles goed kwam en dat ik het goed deed..
Tot ik opeens zag dat hun gezichten begonnen te vervormen.. mijn beste vriendin is wel zes keer getransformeerd, van Wendy van Dijk tot een meisje dat ik in groep 3 voor het laatst gezien heb, en mijn beste vriend veranderde in de vriend van zijn zus...
Ik snapte er niks meer van en bedacht toen dat dit een vooropgezet plan was waarin ze er alledrie op uit waren om me te vermoorden...
Ik schijn ze heel wantrouwend en echt doodsbang en spierwit aangekeken te hebben en wou ze wel dichtbij me maar toch ook weer helemaal niet..
Mijn beste vriendin veranderde in een oma die constant haar ogen dicht deed en enorm snel begon te praten en allemaal wonden op haar gezicht had, mijn beste vriend klonk als een eikel die me niet serieus nam en me niet begreep, en een andere hele goede vriend zag ik aan als een spion met een zwart snorretje.
Ook irriteerde ik me enorm aan de roze beugel van mijn beste vriend die hij helemaal niet had..ik vond het echt dood eng en begreep niks van die beugel..
Ook hoorde ik de hele tijd circusmuziek op een hele enge toon, en vergat ik constant te ademen... ik was zo bang dat ik er NOOIT meer uit kwam dat ik er het liefst meteen een einde aan wou maken.
S'ochtends werd ik wakker en voelde ik me nog steeds opgejaagd en doodsbang dat ik er weer in terug zou schieten...
Inmiddels voel ik me wel weer okee maar nog steeds niet down to earth, duizelig en in de war..
Ik heb veel op internet gezocht meer heb geen concrete tips gevonden voor NA de bad trip...
Dus nu de vraag ... wie weet wat je het beste kan doen NA de trip ??"