Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo allemaal , Die slagroomspuiten is een overschot aan in bijna alle kringloopwinkels bij mij in de buurt misschien bij jullie ook? Ik heb er 2 uit oma's tijd voor een euro per stuk . zaten zelfs nog patronen bij van toen . die deden het nog prima haha."