Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Ik ben een jongen van 19 En rookte elke dag wiet voor 4 jaar lang maar sinds kort was ik met een groepje vrienden op cafe gegaan en wouden we een jointje roken na het roken van dat jointje werd ik ineens bleek begon ik te zweten en ging mijn hart tekeer met als gevolg de ambulance gebeld in het ziekenhuis zeiden ze dat er niets met me scheelde en dat alles inorde was een weekje later probeerde ik het nog eens weer hetzelfde en opnieuw ambulance omdat ik mezelf zo hevig opjaag nu een tijdje ernaa dronk ik goed wat alcohol en rookte erna een jointje en er was niet aan de hand toen deed ik het meerdere keren alcohol drinken en dan een jointje en alles was helemaal inorde nu Los van dat want ik ben gestopt met het gebruik van wiet ik heb vandaag een gram ketamine gekocht ik neem 2 puntjes en ook wordt ik bleek het hart gaat snel en begin ik te zweten maar gisteren deed ik wat puntjes van iemand anders na dat ik veel alcohol had gedronken en er was niets aan de hand (heel raar maar het lijkt erop als ik alcohol drink voor het gebruiken dat er helemaal niets gebeurd ) zou iemand hier een antwoord op hebben want ik zit nu wel met dat zakje ketamine en zou het graag gebruiken ik ben niet van plan om steeds alcohol te gaan drinken en daarna ketamine te gebruiken Bedankt alvast"
"hey ik heb een vraagje waar ik niet zo bekend mee ben pas had ik ketamine in poedervorm en deze was visueel heel sterk zoals we ze allemaal kennen moeilijker je balans kan houden praten en denken gaat wat minder maar nu heb ik gisteren staafjes gekocht deze wat geplet en dus geprobeerd deze geeft visueel zo goed als geen effecten maar voelt ook heel anders qua effect als de poedervorm die ik eerst had ik merk wel dat ik onder invloed ben van iets na het gebruiken van deze staafjes maar het doet visueel gewoon niet veel het lijken wel compleet andere effecten iemand die hier misschien een verklaring op zou kunnen leggen?"