Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Gebruik al 20 jaar lang voornamelijk speed,wekelijks. Van alles en nog wat gehad in al die jaren maar bijna nooit mdma en nu ook lsd. Maandag mdma gedaan, meerdere setjes en in totaal 1gr goeie mdma gehad. Amper vaag, die ander na 0.2 al van het padje af. Vandaag voor het eerst 1 lsd zegel genomen met een ander, een grens die ik eigenlijk nooit over wou gaan. Die ander met ook veel drugs ervaring had nog nooit van zn leven zo'n vette trip gehad, ik heb zelfs hier ook amper wat van gemerkt. Zijn er stofjes of receptoren in m'n brein afgestorven ofzo of is dit allemaal vrij normaal? (NEE, normaal zeker niet) Alvast bedankt"
"Ik heb al heel wat afgegoogled in m'n leven, maar in dit geval vond ik het de moeite waard er een account en een topic aan te wagen"
"Neo-Shulginist zei: van speed wel een aanwijzing kan zijn, ja. Amfetamine kan neurotoxisch Klik om te vergroten... Bedankt voor je uitgebreide antwoord, mijn brein heeft tot en met vorig jaar 10 jaar langcontinu op suicidale stress overlevingsstand gestaan omdat ik icm met mijn drugsverslaving ook nog eens zwaar gokverslaafd was. Ik heb mezelf altijd onvoorstelbaar veel aan stress, pijn, uitputting, teleurstelling etc blootgesteld, dus dat kan een en ander verklaren misschien. Ik ben tot en met vorig jaar zo goed als ieder weekend 2 of 3 nachten wakker geweest. Dat ik wèl gek maar nog steeds geen mongooltje of dood ben is best wonderbaarlijk. Ik snap nu wat beter wat de reden kan zijn en hou het mooi bij mijn favoriete combinatie pils en pep en soms een pilletje. Bedankt en goed weekend"