Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fool zei: Daar zijn hier wel meer mensen schuldig aan, ja. :P Klik om te vergroten... dat is nog niet alles, ik gebruik contramal en tradonal, maar die misbruik ik niet, is de combi van opiöde geneesmiddelen en misbruik van benzodiazepines gevaarlijker?"
"soms combineer ik diazepam met temesta. 10x diazepam 10mg en 5 temesta 2.5mg. wat ik ervaar is dat ik overal mijn evenwicht verlies (vallen) en super suf. ik probeer zo lang mogelijk wakker te blijven om te genieten van mijn roes. recreatief medicatiemisbruik beperkt zich tot om de enkele weken, om er maar niet afhankelijk van te worden..."
"stoppen met roken is niet altijd even evident, daarom ben ik oversgestapt naar de shisha pen. dat is een pennetje, waain je essences kunt indoen, met of zonder nicotine, en bij mij is het gelukt om min of meet te stoppen met roken. zeker de moeite om te proberen!!! nicotine is ook een hardnekkige verslaving en erg slecht voor de gezondheid, daarom vind ik dit forum hier passen"
"hoi... dus hoi! mijn dokter heeft me diazepam10mg voorgescheven als spierontspanner, en temesta 2.5mg indien nodig. Soms geraak ik zwaar gestrest en kan ik 2x per dag een temesta nemen. ik moet toegeven dat ik die medicatie af en toe recreatief gebruik, meestal een coctail van beide. soms neem ik een hoge dosis. 10x diazepam en dan nog 5 temesta. dat is veel, dat weet ik is dit een herkenbaar fenomeeen?"
"mag ik vragen wat uw coctails zijn?"