Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een vriendin van me is opgenomen in instellingen omdat ze een algemene drugsproblematiek had; wiet, GHB, speed, coke enz. en inderdaad, op het laatst was ze aan het tippelen voor een beetje dope. ik begrijp dat er mensen zijn die niet met drugs om kunnen gaan en dat die beschermt moeten worden. Maar nu blijkt dat ze in de instellingen nog steeds op haar rug ligt voor dope, wat is dit nou weer? zo word er ook vlak buiten verscheidene psychiatrische instellingen getippeld door clienten en guess: no one cares! Wat is hiervan de bedoeling?"