Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"iemand al Russian white geprobeerd? zoja wa weet je er over? wat is de officieele naam? in onze regio werd deze nieuwe drug ingevoerd omdat er geen mdma meer te vinden was wat nu al geen probleem meer is. ik heb het ondertussen al eens geprobeerd het heeft het gevoel deels van mdma en deels van sos. het stuiken en het zich voelen van sos. het duurt niet zo lang gelijk mdma ong klein uurke. het kost 10 - 20 gr. en het ziet eruit als sos aleen piekt het meer in de neus. kan je me helpen meer informatie te geven over deze drug? niet veel mensen kennen het ook en ik ben benieuwd als het voorkomt in jouw regio. laat iets weten..."
"endor zei: Er zijn al veel te veel posts over deze soort drugs. Genaamd rush , boeja (buya) , blijkbaar ook russian white. Nog niemand weet wat het is. Misschien zou het eens goed zijn moesten de flikken het ergens vinden en kunnen zeggen wat de stofnaam precies is. Klik om te vergroten... denk je dat ze dat dan zouden publiceren en onderzoeken misschien? heb men twijfels over..."
"Poere zei: Tjah, heb nu zowel over mephedrone en methylone wat opgezocht. Het zou eigenlijk beide kunnen zijn... Geen tips voor hoe ik het verschil kan merken? Klik om te vergroten... kijk naar mijne topic ik ken het ook russian white"