Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag beste forum gebruikers, Ik ben geen die-hard gebruiker, gewoon af en toe. Nu heb ik laatst wat gehaald, wat een iets bruinige kleur had. Het was wel wit, alleen dan net 2 tinten bruiner , beetje creme kleur achtig. Weet iemand waar dit door komt???"