Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik wil vrijdag voor het eerst mdma gaan proberen maar ben bang dat volgende week de xtc (witte speakers) dan minder goed werkt als ik naar Hardbass ga, is dit echt een duidelijk verschil of is het een minimaal verschil dat met een kwartje meer niet te merken is?"
"begon vorige x met een halve witte speaker, moest toen ie insloeg even kotsen maar ging verder lekker (heb zo', 1,5op op de hele avond) heb anders ook nog zo'n oranje q-dance maar weet niet of combineren erg is?"
"Re: MDMA Trip "Deeper Than Usual" ik wil vrijdag voor het eerst mdma gaan proberen maar ben bang dat volgende week de xtc (witte speakers) dan minder goed werkt als ik naar Hardbass ga, is dit echt een duidelijk verschil of is het een minimaal verschil dat met een kwartje meer niet te merken is?"