Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb het mn 1e x gedaan, was geen succes. na 1,5 pil voelde ik me uitgespaced en ging aan de wiskey. Vrij rap halve fles leeg gedronken, weet NIETS meer van wat daarna (4 uur, daarna 3 uur geslapen) gebeurd is. Gelukkig was ik thuis en met een goede vriend. Owja heb er kei veel van overgegeven (wat ik op t moment naar horen zeggen niet erg vond) en de dag daarna ook met vlagen heeeel beroerd (zweten, rillerig, weer overgeven) van geweest. Maar voelde me wel gelukkig:P"