Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Ik ben nieuw dus sorry als ik dit in het verkeerde subforum gepost heb. Sinds een tijdje blow ik, maar ik wil nu ook wat experimenteren met tripmiddelen. Dus ik dacht: laat ik eens truffels proberen, die zijn toch nog steeds legaal verkrijgbaar in de smartshops? Nu wou ik 1 of meerdere porties halen in Groningen, maar hoe zit dat met de smartshops daar? Ik kom er niet zo heel vaak meer, en ik geloof dat Energizer gesloten is sinds het paddoverbod, klopt dat? En is Energy nog wel open? Misschien is het nogal raar dat ik dat hier vraag, maar het zou lullig zijn als ik helemaal afreis Groningen om erachter te komen dat de smartshops dicht zijn. :P Wat een hoop vragen. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. Groetjes, shpongled"
"Ik ben van plan DXM te gebruiken, maar ik had (ondanks de DXM handleiding) nog een paar vraagjes. Is het onverstandig om DXM te gebruiken met weinig drugservaring? Ik rook namelijk regelmatig wiet maar heb verder nog geen andere drugs gebruikt. Ik wil dan ook niet verder gaan dan het eerste plateau voor m'n eerste keer. Dat brengt me op m'n volgende vraag: ik weeg 80 kilo en ben van plan 7 van die fijngestampte Daro retard capsules te slikken (29,5 mg x 7 ≈ 207 mg). is dat niet te veel / te weinig om op het 1e plateau te komen? Moet ik het op een lege maag innemen, of juist vol, of er tussenin? En tot slot: ik wil m'n trip pas 's avonds inzetten, zo rond een uur of 11 of 12 (ivm familie ontlopen), maar hoe lang houd dit aan? Loop ik de volgende dag niet nog te spacen? Ik wil nml wel weer gewoon helder zijn de volgende dag :P."
"Er zijn er toch maar 2? Energy en Energizer? En Energizer is geloof ik weg."
"Wat raar ik vond er maar 2 op Google. Maar goed bedankt allemaal, ik zal binnenkort eens een kijkje nemen!"