Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb jullie hulp nodig Heb al contact met novadic maar kan daar pas over 2 a 3 maanden terecht... Nu wilde ik zelf al beginnen met afbouwen omdat ik merk dat mijn gebruik steeds erger wordt. Ik gebruik nu om de 2 a 3 uur 5ml GHB. Voor het slapen neem ik 7ml, dat is dan meestal genoeg voor ong 6 uur. Zat eraan te denken om elke 2 dagen steeds 0.3ml minder te nemen, zou dit goed zijn of ga ik dan te snel? Als er iemand tips heeft hoor ik ze graag! Wil zo echt niet meer verder en moet er zo snel mogelijk mee kappen want ik ga alleen maar meer gebruiken."
"Thanks voor de reacties! Hoofddorp is een beetje ver voor mij helaas... Benzo's heb ik Heb nu een spuitje gehaald waar je ook 0.1ml op af kan lezen, mijn andere had alleen 0.2. Om de hoeveel dagen zal ik er steeds 0.1 af halen?"
"Ik gebruik nu ong 6x per dag 4.5ml. Alleen voor het slapen neem ik nog wel meer, ongeveer 6.5ml anders val ik echt niet ik slaap. Het gaat dus al de goede kant op! En ik weet dat het gevaarlijk kan zijn. Ik ga mezelf ook niet pushen ofzo. Gewoon rustig aan en kijken hoe het uitpakt. Heb af en toe zelfs dat ik 4 a 5 uur helemaal niets gebruik zonder problemen."
"Medic zei: En hoe is het nu? Klik om te vergroten... 28 september begint mijn detox bij novadic. Duurt ong 2 weken, in die 2 weken wordt er onder toezicht afgebouwd. Dus daarna ben ik er helemaal vanaf Ik was mijn wachtwoord vergeten vandaar dat ik een hele tijd niet meer gepost had Ik ben van plan om jullie op de hoogte te houden vanaf daar!"