Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Disclaimer: Ik wil alleen even zeggen dat ik waarschijnlijk veel typ fouten maak of geen komma gebruik en wil daar geen commentaar over horen(lezen) Bedankt! Mijn vriendin en ik blowen elke avond momenteel. Wij zijn ook HSP gevoelig.( als dat het effect kan aanpassen) Nou het zit zo. Gisteren heb ik alle eerste keer truffels gedaan. De Mexicana. Alleen ik en mijn vriendin hadden samen een portie door de helft gedaan en weer door de helft 1/4. Kouwen en kouwen en uit eindelijk inslikken. 2uur later hadden we geen effect. We nemen een klein beetje meer en kouwen alweer goed en 1uur later geen effect. Me vriendin had alleen een kleine durende lachkick van 20minuten. Vandaag: Ben weer opnieuw naar smartshop gegaan om advies te vragen. Ze zeiden dat het vaak voorkomt voor eerste keer gebruikers van truffels geen effect krijgen of voelen. Ze bieden mij Truffels Dragon Dynamite aan. Dus ik helemaal blij naar huis gereden met me vriendin en kom thuis en begin lekker te kouwen en jaja 2uur later , weer geen effect. Me vriendin had weer een lachkick en ik helemaal niks. Hoe komt dit? Komt dit bekend voor? We hebben samen op een nuchtere en lege maag truffels ingenomen en alsnog voelen we helemaal niks. We hebben goed gekouwd en lang zelfs en helemaal niks. We zijn ervaren blowers. We hebben bijna elk soort wiet wel gehad en ik had erg erg veel verwacht."
"Omdat ze ons aanbieden om een beetje bij beetje op te eten. We begonnen met een lichte en daarna met wat sterkere. Natuurlijk is het heel erg spannend maar we hebben bij Dragon Dynamite 1/3 wel opgegeten maar alsnog geen effect. Het is ook raar als eerste keer gebruiken een heel portie te eten. Toch?"
"Het rare is dat ik veel kan hebben en mijn vriendin niet zo. Ze is al paar keer flauwgevallen als een joint te sterk was gedraaid. Maar truffels hebben we ook rustig aan gedaan. Alleen ik snap gewoon niet waarom ik bij dragon dynamite bijna meer dan de helft heb opgegeten binnen 2uur en alsnog niks heb gevoeld. Ik had ze gekocht en die dag nog opgegeten! Lege maag ( zeker 5uur niks gegegeten). Had er veel zin in. Maar we hadden nou Dynamite en die staat onder Hawaii qwa sterkte. Hebben jullie dit dan meegemaakt? Dat je halve portie neemt van een sterkere en je voelt niks?"
"Pandan zei: sayyestodrugs zei: Het rare is dat ik veel kan hebben en mijn vriendin niet zo. Ze is al paar keer flauwgevallen als een joint te sterk was gedraaid. Maar truffels hebben we ook rustig aan gedaan. Alleen ik snap gewoon niet waarom ik bij dragon dynamite bijna meer dan de helft heb opgegeten binnen 2uur en alsnog niks heb gevoeld. Ik had ze gekocht en die dag nog opgegeten! Lege maag ( zeker 5uur niks gegegeten). Had er veel zin in. Maar we hadden nou Dynamite en die staat onder Hawaii qwa sterkte. Hebben jullie dit dan meegemaakt? Dat je halve portie neemt van een sterkere en je voelt niks? Klik om te vergroten... Tja, mijn vriendin kan ook niet veel hebben. Dus deden we allebei een halve portie. Voor mij was dat echt te weinig, veel te licht. Waarom doe jij niet gewoon een hele portie en je vriendin een halve? Ik vind het wel vreemd dat je niks merkte van een halve portie DD. Als je een portie truffels neemt heeft daarna bijnemen geen zin. Klik om te vergroten... Ja zal ik dan gewoon 3/4 mijn vriendin en 4/4voor me eigen . 2 halen."