Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De afgelopen paar weken heb ik aardig veel stress gehad met school, neem ook een concerta per dag. Ik leer voornamelijk veel voor school en heb gisteren dus bijna niet geslapen. Ik drink misschien een paar keer per jaar en blow regelmatig. Ongeveer een uur geleden heb ik een behoorlijke Haze blow gerookt, de coffeeshop uitgestapt en de eerste helft rookte onderweg naar het station, stapte de trein in die zo druk was dat ik zowat flauw viel(dacht dat iedereen naar me keek), kwam aan bij mijn halte en stak de andere helft op. Dat was ongeveer 1 uur en 20 minuten geleden. Ik paniek nog steeds en heb nog steeds wat paranoïde gedachtes. Ik heb verder nog nooit een paniek aanval als dit gehad. Wat moet ik doen om hier zo snel mogelijk vanaf te komen? Misschien maar tijd om te kappen?"