Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dankjewel voor je reactie.. Weet je toevallig of er ook een maximaal aantal weken/maanden voor staat? Dat kan ik ook nergens vinden. Kunnen ze bijvoorbeeld ook na een jaar nog komen met een uitslag?"
"Hallo Allemaal, Zijn er mensen die in het afgelopen jaar zijn aangehouden met een positieve speekseltest(drugs) en een bloedonderzoek hebben gehad? Hoe lang heb je moeten wachten tot je de uitslag kreeg van het bloedonderzoek? Ik heb veel topics door zitten lezen, maar deze waren al wat ouder. Hierin werd gesproken over een achterstand door corona en personeelstekort. Maar ben benieuwd of dit nu in deze tijd nog steeds zo is. Op het internet kom ik er niet zo goed uit. Soms staat er dat je binnen 4 weken de uitslag ongeveer moet hebben. En ergens heb ik ook weer gelezen 12 tot 16 weken. Vandaar even een topic met de vraag naar ervaringen in het afgelopen jaar. Alvast bedankt."
"Inmiddels is mijn uitslag binnen. Gelukkig goed uitgepakt. Heeft 11 weken geduurd."
"Ja dat stond er eigenlijk niet bij.. alleen dit op foto.. beetje standaard brief denk ik.. Of niet aangetroffen of onder de waardes.."