Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey spinnetje, Herkenbaar, maar zeker te verhelpen. Wat er gebeurt (waarschijnlijk, het blijven toch vreemde psychedelica) is dat je je gaat identificeren met je verstand. Met andere woorden wat jij denkt dat ben jij! Nu is dat heel normaal en geen probleem in je dagelijks leven, alleen met drugs komt dit door de war! met andere woorden jou identiteit wordt in de war geschopt! Wat het brein wilt is maar 1 ding : overleven. Dus als jij je identificeert met je brein en je brein is aan het vechten om te overleven en alles op een rijtje te krijgen dan ga jij daar als persoon ook aan kapot Zie hier het begin van een bad trip. De manier om dit tegen te gaan kun je nu al oefenen met een paar heel erg eenvoudige oefeningen die je waarschijnlijk ook relaxter in het dagelijks leven laat staan. Oefening 1 : Vraag jezelf : Wat mist er op dit moment? En voel het antwoord! probeer gedachtestromen weg te laten en voel wat je wilt (hebje honger ga eten, hebje het koud doe een vest aan). Als er niks mist op DIT moment dan hoef je dus ook nergens mee bezig te zijn in je hoofd. In het begin kan dit evetjes moeilijk zijn al zul je op een gegeven moment het door hebben. Je kunt je verstand daarmee rust geven en lekker genieten van bijvoorbeeld een trip zonder gedachtes die in de weg zitten. Hebje hier wat aan? Groetjes Sallierie p.s. alsje andere oefeningen wilt alsjeblieft feel free to ask"