Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, Ik ben een meisje van 17 jaar en heb niet heel veel geexperimenteerd op het gebied van drugs. Twee keer truffels, regelmatig blowen en af en toe edibles en heb nooit echt slechte ervaringen gehad behalve toen ik voor het eerst blowde na het drinken van Alcohol, maar dat terzijde Nou heb ik van de week twee pilletjes gehaald (gele Philipp Plein). Alleen ik vind het nogal eng om te doen maar tegelijkertijd kan ik niet wachten want iedereen om mij heen heeft alleen maar goede ervaringen. Daarom vroeg ik mij een paar dingen af : Is het beter om het op een feest te nemen of ergens waar je niet stil hoeft te zitten of kan je het ook gewoon thuis nemen op de bank met vrienden erbij. Mijn plan was om het als enige te doen waar mijn vriend bij is (hij heeft het al eerder gedaan) of mijn vriend en een goede vriendin. Ik krijg alleen altijd het gevoel dat als je als enige aan de drugs zit en maar met één of twee personen bent, dat het de trip een beetje kan verpesten of een eenzaamheids gevoel kan geven. Meer tips zijn altijd welkom!"
"Bedankt voor de tips! Had het trouwens gedaan en had mijn pillen niet laten testen. Maar alles ging oke, ik had uiteindelijk bijgeslikt bij dat halfje dus had ik in totaal een hele genomen. De sneeuw maakte trouwens de trip leuker ook aan te raden om in dit weer naar buiten te gaan, had het niet koud enz. Ik heb het eindstand niet alleen gedaan maar met een vriendin en een andere nuchtere vriendin die op ons ging letten enz wat eigenlijk niet nodig was want alles ging goed. We hadden nog hasj gerookt. Eindstand wel pas om 7 geslapen maar het is sowieso voor herhaling vatbaar"
"Leuke report, heel gedetailleerd geschreven. Ik herkende mijn eerste trip in veel dingen zoals in dat “hallucineren”. Wss doordat je een iets hogere dosis hebt genomen dan wat je aangeraden word. Na research te doen las ik veel dat bij iets hogere doseringen je lichte hallucinatie’s kan krijgen. Het eten en plassen kon raar genoeg voor mij ook heel gemakkelijk. Maar ik zat wel echt een half uur te kauwen op een paar chipjes haha."
"Hi, geen idee of ik het in de goede categorie heb geplaatst maar anyways.. Mijn vriendin gaat morgen een flesje codeine van 120 ml halen. Alleen heeft zij geeeen idee hoe je dat moet doseren. Ik kan er ook helemaal niks over vinden en ik hoor alleen van mensen dat je zo’n 120 ml flesje in een sprite liter fles moet gieten en dat zal dan genoeg zijn maar die gene vroeg of we nog een flesje wilde halen met korting. Nou is het niet zo recreatief als truffels of LSD maar puur omdat iedereen zegt dat je er heel ontspannen van word enzo leek het ons wel leuk om te proberen en ik kon er wel redelijk snel aan komen. Ik heb alleen zelfs geen idee of zo’n 120 ml genoeg is en voor hoeveel personen etc. Iemand ervaring?"